Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:42:25 GMT

بلای جان استقلال قبل از دربی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۲۰۰۹

بلای جان استقلال قبل از دربی

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار با نفت مسجد سلیمان آماده می‌شود که سه مدافع میانی‌اش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران پس از ۲ پیروزی غرور آفرین آسیایی مقابل الکویت کویت و الریان قطر با ۳ و ۵ گل، باید در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که آبی‌ها در آن علاوه بر خستگی ناشی از سفرهای متعدد و بازیهای فشرده، یک معضل دیگر هم دارند.

فرهاد مجیدی در حالی باید تیمش را برای این بازی مهیا کند که همچنان یزانی و غلامی دو مدافع میانی اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و علاوه بر آنها محمد دانشگر دیگر مدافع میانی آنها هم به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم نیست.

بیشتر بخوانید:

3 غایب استقلال مقابل نفت‌ مسجد سلیمان

مجیدی که در دو دیدار آسیایی‌اش نیز به ناچار از یک مدافع میانی جوان به اسم شاهین طاهرخانی استفاده کرد، حالا در مقابله با نفت مسجد سلیمان دو راهکار پیش رو دارد. یا وفاداری به سیستم ۳ مدافع میانی و استفاده از یک مدافع جوان دیگر، یا تغییر سیستم به روش استفاده از ۴ مدافع با ۲ مدافع میانی.

شاید خیلی منطقی نباشد که پیش از دربی مجیدی سیستم تیمش را تغییر دهد و اگر او همچنان قصد استفاده از ۳ مدافع میانی را داشته باشد، به جز چشمی و طاهر خانی دو گزینه جوان برای استفاده دارد. در این صورت عظیم گوگ بیشترین شانس را برای رسیدن به ترکیب اصلی آبی پوشان دارد و گزینه بعدی آنها یک مدافع جوان دیگر به اسم سینا خادم پور است. گزینه بعدی که شاید احتمال کمی بتوان برای آن قائل بود، استفاده از فرشید باقری در پست مدافع میانی است.

دیدار آبی پوشان تهران و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مصدومیت محرومیت استقلال دربی پایتخت نفت مسجد سلیمان مدافع میانی آبی پوشان یک مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال

کوین یامگا ستاره اول باشگاه استقلال در نیم فصل نخست لیگ امسال ، این روزها با یک چشم بانداژ شده در تمرین آبی‌ها شرکت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدافع-هافبک و آچار فرانسه استقلالی‌ها که در جریان یک برخورد در تمرین با حامدی همبازی جوان خود، سلامت چشم چپ خود را از دست داد پس از مراحل طولانی درمان و گذراندن چندین جراحی دشوار، امکان حضور در میدان را از دست داده است. 

هنوز مشخص نیست که او در فصل آتی می‌تواند کمکی به استقلال بکند و با اجازه پزشکان بازی خواهد کرد یا از لیست بیرون خواهد ماند و دوران فوتبال حرفه‌ای اش تمام می‌شود؟

با اینحال صورت خندان و رفتار حرفه‌ای این بازیکن سیاهپوست و خوش اخلاق باعث شده محبوبیت زیادی کسب کند و به نماد تعصب در استقلال بدل شود.

باشگاه استقلال سال‌های نه چندان دور شاهد مصدومیت شدید و فلج نخاعی پادوانی مدافع برزیلی‌اش شده بود که متاسفانه برخورد خوبی با او صورت نگرفت و حتی قرارداد او هم تمام و کمال پرداخت نشد و موجب شکایت این بازیکن در فیفا و دادگاه عالی ورزش برای دریافت غرامت شد که خوشبختانه یا متاسفانه رد شد اما مدیران وقت ، به آن خارجی با کیفیت احترام نگذاشتند.

یامگا که یک چشم خود را در استقلال از دست داده و با محافظ چشم زندگی می‌کند، به عنوان آخرین بازیکن پشت سر همه می‌دود و در عکس یادگاری هم کنار می ایستد تا نشان دهد با چنین آسیب شدیدی، از کسی طلبکار نیست و اصول ورزش حرفه‌ای را پذیرفته است.

در مقابل، بازیکنان ایرانی با کوچکترین آسیب و یا جراحت سطحی بر سر باشگاه منت می گذارند و تا مدتها آن را یادآوری می‌کنند و همین صدمات طبیعی را دلیلی بر دریافت ارقام نجومی در قراردادهای خود ذکر می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال