Web Analytics Made Easy - Statcounter

فقهی زاده گفت: استان فارس، حضور موثری در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن داشته است و هفت هزار نفر در ۳۳ شهرستان فارس در آن شرکت داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالهادی فقهی ‌زاده»،‌ امروز (11 بهمن) در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شیراز گفت: برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن به ‌صورت همزمان در سراسر کشور، اقدام مطلوبی در این حوزه است که 120 هزار نفر در کشور در این آزمون به صورت سراسری و همزمان شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استان فارس نیز حضور موثری در برگزاری این آزمون سراسری داشته است و هفت هزار نفر در 33 شهرستان فارس در آن شرکت داشته اند.

وی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای برگزاری هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، عنوان کرد: بیش از 120 نفر از این اداراه کل برای برگزاری این مسابقات، همکاری کرده اند.

فقهی ‌زاده با ذکر اهداف برگزاری این آزمون، اظهار کرد: توسعه فعالیت های قرآنی  و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح ملی از اهداف اصلی برگزاری این آزمون است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن تاکید جدی دارد.

وی افزود: خوشبختانه هر ساله از برگزاری این آزمون سراسری کشوری نیز استقبال مطلوبی به عمل می آید و فرصت برای تقویت و رقابت سالم در رشته های حفظ و قرائت قرآن، معارف و ... ایجاد می شود.

گفتنی است، نتایج این آزمون، 48 ساعت بعد از برگزاری در سایت https://www.quranedu.ir قابل مشاهده است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد دهه فجر فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقات قرآنی شیراز هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری این آزمون هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت با اعلام این خبر گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6097864

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری ویژه داوطلبان سیل‌زده شهرستان زیركوه
  • چراغ های پانزدهمین جشنواره سراسری بچه های مسجد روشن شد
  • ۴۸۱ طرح از ۲۶ استان برای هجدهمین جشنواره شیخ بهایی ارسال شد
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • تلاش برای اعتلای مفاهیم انسانی اهل بیت (ع) در یک رویداد هنری
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر