Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه، قدرشناسی مردم نسبت به امام و شهیدان انقلاب را بزرگ شمردن این روزها دانست و افزود: شرکت مردم در آیین های دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نشانگر وفاداری به امام (ره) و شهیدان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت وسیع مردم در این انتخابات و برگزیدن بهترین افراد برای قرار گرفتن در مقام قانون‌گذاری می تواند مجلسی قدرتمند را کارسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود به مبحث سنت ابتلا و امتحان الهی پرداخت و گفت: یکی از سنت‌های الهی که در قرآن کریم بر آن تأکید بسیار شده، امتحان و آزمایش است.

ماموستا محمدی افزود: قرآن از این سنت گاه به «ابتلا» تعبیر کرده و در مواردی با عنوان «امتحان» از آن یاد کرده است و همه انسان‌ها در طول حیات خویش با وسایل مختلفی مورد امتحان و آزمایش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: خداوند می‌خواهد با آزمایش از انسان‌ها، استعدادهای درونی آن‌ها را شکوفا و بارور سازد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: امتحان موجب می‌شود انسان شایستگی‌های رشد و کمال خود را نشان دهد و شخصیت خود را خالص‌تر گرداند و به نقاط ضعف خود بیشتر پی ببرد.

ماموستا محمدی همچنین با ذکر این نکته که بیماری کرونا به مرزهای ما نزدیک شده از نمازگزاران خواست تا با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های مراقبتی به ویژه خودداری کردن از دست دادن و روبوسی و توجه به شستن مکرر دستها برای کنترل این بیماری مراقب خود، ‌خانواده و جامعه باشند.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این پيام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست،آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاههای مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.


حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است