Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:11:48 GMT

محدودیت ترافیکی ۱۲ بهمن در کرمانشاه اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۲۸۳۰

محدودیت ترافیکی ۱۲ بهمن در کرمانشاه اعمال می‌شود

پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ «فضل‌الله شیری» اعلام کرد: این محدودیت ترافیکی از میدان امام (ره) به سمت گلزار شهدای کرمانشاه به خاطر رژه موتورسواران نیروهای مسلح اعمال می شود.

وی یادآور شد: محدودیت ترافیکی در این مسیر از ساعت ۹ صبح آغاز و تا پایان مراسم و تنها در لاین غربی بزرگراه (میدان امام به سمت مزار شهدا) اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شیری تصریح کرد: کلیه معابر فرعی منتهی به مسیر یادشده نیز شامل محدودیت تردد خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: رانندگان می توانند بلوارهای شهید بهشتی و جانبازان را به عنوان مسیر جایگزین انتخاب کنند.

وی در پایان از شهروندان و رانندگان کرمانشاهی خواست به منظور برقراری نظم و امنیت با پلیس راهنمایی و رانندگی استان همکاری کنند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا تردد جاده ای کرمانشاه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا تردد جاده ای کرمانشاه دهه فجر پلیس راهور ناجا تردد جاده ای کرمانشاه دهه فجر محدودیت ترافیکی اعمال می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران