Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@19:49:07 GMT

وضعیت بازار چادر مشکی آشفته شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۳۰۵۳

وضعیت بازار چادر مشکی آشفته شد

ساعت24- مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با بیان اینکه هیچ نظارتی بر بازار چادر مشکی وجود ندارد، گفت: مسئولین مدام از رصد بازار سخن می‌گویند ولی در عمل هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده و با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت‌ها غوغا شده است.

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با بیان اینکه هیچ نظارتی بر بازار چادر مشکی وجود ندارد، گفت: مسئولین مدام از رصد بازار سخن می‌گویند ولی در عمل هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده و با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت‌ها غوغا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله سلیمانی با اشاره به اینکه هنوز با وجود برگزاری جلسات مختلف در دولت و مجلس برای حل مشکل چادر مشکی کشور راهکار اساسی به کارگرفته نشده است، اظهار کرد: هرکس فقط نسخه خاص خود را می‌پیچد و هنوز به یک جمع‌بندی کامل دست پیدا نکرده اند. امروز فقط ۱۰ درصد نیاز کشور از محل تولید داخل تأمین می‌شود و ۹۰ درصد نیاز مردم در بخش چادر مشکی به واردات وابسطه است که حل این موضوع یک استراتژی مناسب را می طلبد. حتی به اعتقاد من می‌توان به بخش تولید چادرمشکی یارانه پرداخت کرد تا با یک تصمیم سریع نیاز کشور در این حوزه برطرف شود.

وی با اعلام اینکه در طول چند سال اخیر و به ویژه در سال گذشته جلسات مختلفی برای رفع مشکلات تولید چادر مشکی در کشور برگزار شده است، افزود: اگر هزینه تمام این جلسات بدون نتیجه را جمع‌بندی کنیم و به حساب تولیدکنندگان داخلی واریز کنیم آنها می‌توانستند مشکلات خود را برطرف کنند.

سلیمانی اضافه کرد: آقایان در این جلسه‌ها گویی برای یادگیری می‌آیند به نحوی که برهر کدام در جلسات مختلف باید موضوع را از ابتدا توضیح دهیم آنها هم در نهایت به یادداشت کردن اکتفا می کنند و خبری از یک تصمیم‌گیری مناسب نیست.

مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب تصریح کرد: امروز تولید چادرمشکی یک کار فرهنگی نیاز دارد باید از فروشندگان پرسید چرا یک چادرمشکی که ۱۰۰ هزار تومان بود امروز به ۶۰۰ هزار تومان رسیده است ارزان‌ترین چادرها ۱۳۰ هزار تومان بود که به ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان رسیده است در مجموع در بازار چادر زیر ۲۵۰ هزار تومانی نیست.

سلیمانی با اشاره به اینکه گرانترین چادر یاردی ۹۰ هزار تومان است گفت: با محاسبه سود دوخت و سایر هزینه‌ها نباید این چادر بیشتر از ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش برسد اما امروز این چادرها بالای دو میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

وی با اعلام اینکه هیچ نظارتی بر بازار چادر مشکی وجود ندارد، گفت: مسئولین مدام از رصد بازار و تعیین و تکلیف این پارچه سخن می‌گویند ولی در عمل هیچ اتفاقی در بازار نیفتاده و با نزدیک شدن به شب عید افزایش قیمت‌ها حتی بیشتر هم شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چادر تولید چادر هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست | ویدئو

دریافت 3 MB کد خبر 847538 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست
  • پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست | ویدئو
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان