Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به طرح معامله قرن، اظهار کرد: رونمایی دوباره از معامله قرن تلاشی برای تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی بوده و این معامله، بازسازی از یک فیلم ضعیف است.
وی افزود: دریک جمله هدف اصلی از طرح بی سرانجام معامله قرن، عادی سازی فرهنگ صلح با اسرائیل غاصب است و بیشترین اهتمام ترامپ برای داشتن برگ برنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت تقوای انتخاباتی، اظهارکرد: رعایت قوانین در تبلیغات انتخاباتی لازم و ضروری است و هرگونه اثبات توانمندی به وسیله آمار دروغ مصداق تدلیس است.
وی افزود: پراکندن شایعات، سخنان نادرست، اتهام زنی و هرگونه آزار و اذیت صوتی مصداق عدم رعایت حق الناس است که باید هر کاندیدا به این موضوع توجه داشته باشد. هر گونه سوء استفاده از موقعیت شغلی نیز نمونه ظلم در حق مردم است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به گسترش ویروس کرونا در جهان، خاطرنشان کرد: سازمان بهداشت جهانی بخاطر این ویروس خطرناک وضعیت فوق العاده اعلام کرده که باید توجه ویژه‌ای به موضوع شود.
وی اضافه کرد: ظاهرا دو نفر چینی نیز در تبریز بستری شدند که مسئولین امر، بیماری آنان را آنفلوانزا تشخیص دادند.
وی ادامه داد: امیدواریم مردم عزیز موارد بهداشتی و پزشکی را رعایت کنند تا این مسئله بر طرف شود.
خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنانش با درخواستی از وزارت امورخارجه، وزارت کشور و وزارت گردشگری عنوان کرد: در سراسر دنیا در مورد سفر به چین محدودیت اعمال می‌کنند و این در حالی است که وزارت خانه‌های مذکور در حد فاصل چهار الی ۲۰ بهمن در چند استان کشور جشنواره گردشگری چینی برگزار می‌کنند که اقدام غلطی است. امیدوارم وزرای مربوطه از برگزاری چنین جشنوارهای در این شرایط جلوگیری کنند.
وی در ادامه با اشاره به حواشی بازی تراکتور و پرسپولیس، یادآور شد: از دست اندرکاران وزارت ورزش و جوانان در خواست میکنیم تا ترتیبی اتخاذ کنند که در میادین ورزشی از توهین به اقوام جلوگیری شود.
وی افزود: از طرف مردم آذربایجان به مسئولین وزارت ورزش اعلام می‌کنم از بروز چنین توهین‌هایی جلوگیری شود، چرا که تمام قومیت‌ها جزوی از ایران بوده و قابل احترام هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تشریح وضعیت آمریکا در منطقه، گفت: سقوط دو هواپیمایی اشغالگران آمریکایی رویداد مهم هفته در منطقه است که در این حوادث برخی افسران بلندپایه ارتش تروریستی آمریکا کشته شدند.
وی ادامه داد: بسیاری معتقد هستند که خروج نیروهای آمریکایی از برکات خون شهید سلیمانی است و قطعا این شهادت اثرات بسیار زیادی در طولانی مدت خواهد داشت، چرا که با این رویداد تلخ خطوط محاسباتی جدیدی ترسیم شده و شرایط متفاوتی برای آمریکا رقم خواهد خورد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نماز جمعه تبریز صدای ایران معامله قرن توهین به اقوام جلوگیری شود معامله قرن جمعه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست