Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه(س)،مهدی عباسیان،مدیر بهداشت و درمان حرم بانوی کرامت اظهار کرد: در چشم‌انداز آینده، امیدواریم بتوانیم درمانگاه حرم حضرت معصومه(س)را به دی کلینیک تبدیل کنیم و در کنار آن اتاق عمل دارالشفاء را  راه‌اندازی کنیم.


او افزود: با ارتقای درمانگاه حضرت فاطمه معصومه(س)به دی‌کلینیک می‌توانیم بخش جراحی محدود را کلید بزنیم، در حوزه تخصصی؛ عمل‌های سرپایی که نیاز به بستری ندارد را توسعه دهیم و بتوانیم خدمات بیشتر و مؤثرتری به مراجعان و بیماران ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات بیمه‌ای داروخانه دارالشفاء اشاره کرد و ادامه داد: این داروخانه طرف قرارداد با بیمه‌های پایه همچون تأمین اجتماعی، نیرو‌های مسلح و بیمه سلامت است.


او با بیان این‌که درمانگاه با بیمه‌های مکمل نیز طرف قرارداد است، خاطرنشان کرد: قرارداد‌های بیمه‌ای براساس نیاز جامعه هدف و مراجعه‌کنندگان منعقد می‌شود.


عباسیان گفت: با بیمه آسیا با توجه به این‌که بیمه مکمل طلاب و خانواده‌های آن‌ها است قرارداد داریم و همین‌طور با بیمه مکمل کوثر نیز که مربوط به پرسنل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) است نیز قرارداد بسته‌ایم.


او با بیان این‌که داروخانه درمانگاه حرم مطهر با بیمه‌های مکمل دانا، صدا و سیما و بانک‌های ملت، ملی، سپه و تجارت طرف قرارداد است، افزود: امکان انعقاد قرارداد با بیمه‌های مکمل دیگر جهت ارائه خدمات به بیماران و مراجعه‌کنندگان، نیز بنا به نیاز فراهم است.


درمانگاه حرم کریمه اهل‌بیت (س) در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل داخلی، اطفال، پوست و مو، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و چشم پزشکی و واحد‌های رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات و ... به زائران و مجاوران خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت معصومه اخبار سلامت بیمه های مکمل کریمه اهل بیت درمانگاه حرم دی کلینیک طرف قرارداد آستان مقدس معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان

محسن اسدبیگی با اشاره به اینکه در راستای ماده ۴۳ قانون جمعیت و خانواده نزدیک به ۶ هزار زوج نابارور در سطح استان شناسایی شده است، اظهار کرد: از ۶ هزار زوج نابارور ۱۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشاندار شده‌اند.
به گفته وی اداره کل بیمه سلامت استان در حال حاضر با دو مرکز درمان ناباروری خصوصی شفا و غیر دولتی جهاد دانشگاهی جهت ارائه خدمات تخصصی سطح دوم درمان ناباروری قرارداد دارد.
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: در حال حاضر دخواست و دریافت خدمات ناباروری بصورت الکترونیک در سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت انجام می‌شود.
اسد بیگی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۸ میلیارد تومان بابت اسناد خدمات ناباروری به مراکز درمان ناباروری و ۳ میلیارد تومان بابت اسناد سرپایی به زوجین نابارور پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶ هزار زوج نابارور در لرستان
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا