Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادرآشنا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی و هنری ایرنا با اشاره به جزئیات مفاد امضای تفاهم نامه منعقده میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بانک صادرات ایران (بانک عامل) سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: نمایشگاه کتاب امسال با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ کمی زودتر از موعود، کارو فعالیت خود را آغاز کرده و روند فعالیت ها برای آماده سازی برگزاری یک رویداد بزرگ فرهنگی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک عامل بانک حامی نیز هست

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین به پیشینه و سابقه فعالیت و همکاری بانک صادرات ایران با نمایشگاه‌های قبلی کتاب تهران اشاره کرد و گفت: دلیل انتخاب این بانک تنها به عنوان بانک عامل نیست بلکه بانک حامی نمایشگاه نیز محسوب می شود.

آشنا به برخی ازمفاد تفاهم نامه امضا شده با این بانک اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شده این بانک علاوه بر حضور، حمایت و فعالیت در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب، در سایر نمایشگاه‌های استانی نیز به عنوان دو بال در ابعاد داخلی و استانی تلاش کند.

بانک عامل و دغدغه‌مندی حوزه فرهنگ

به گفته وی، اینکه بانکی رقمی حدود چهارمیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را به عنوان یارانه نشر و حمایت از اهالی قلم در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نظر می گیرد اتفاق بزرگی است.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی‌ایران گفت: دغدغه فرهنگی کشور داشتن مدیرعامل بانک عامل از دیگر شاخصه هایی است که یقین ما را در ادامه راه در جهت برپایی نمایشگاه کتاب کمک خواهد کرد.  

خوشبختانه فرآیند سیاستگذاری برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روند رو به جلویی را دارد و تاکنون مشکلی نداشته و امیدوارم در آینده نیز نداشته باشیم.

آماده سازی همه زیر ساخت ها برا یبرپایی نمایشگاهی با شکوه

قائم مقام نمایشگاه کتاب سی و سوم در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از استقبال ناشران از این دوره از نمایشگاه چگونه است؟ گفت:‌ تلاش ما این است که با مجموعه اقداماتی که صورت می گیرد با در نظر گرفتن و آماده سازی زیر ساخت هاف زمینه های لازم برای برپایی نمایشگاهی خوب و مطلوب در خور شان جمهوری اسلامی ایران را برگزار کنیم از این رو حضور گسترده ناشران داخلی و خارجی دور از انتظار نخواهد بود.

آشنا با اشاره به اینکه سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار است از ۲۶ فروردین تا پنج اردیبهشت ۱۳۹۹ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود از آماده سازی آیین‌نامه ها و مقررات این نمایشگاه، اعلام زمان ثبت نام برای حضور ناشران در نمایشگاه، برگزاری چند جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه، تعیین محل برپایی و... خبر داد.

 ترکیه میهمان ویژه نمایشگاه امسال

وی از کشور ترکیه به‌عنوان کشور میهمان ویژه امسال نمایشگاه نام برد و یادآورشد: پیش از این کشورهای عمان، افغانستان، ایتالیا، روسیه، صربستان و چین به‌عنوان میهمان‌ ویژه در نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران حضور داشتند.

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: ثبت‎نام ناشران برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۸ بهمن‎ جاری آغاز و ناشران متقاضی باید با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران به آدرس www.tibf.ir نسبت به ثبت‏ نام اقدام کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برپایی نمایشگاه نمایشگاه کتاب آماده سازی قائم مقام بانک عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

در استقبال از حضور کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارگاه‌های هنری کتاب‌محور در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون استان قزوین برپا شده است.

در این کارگاه‌ها به سفارش مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار هنری سرامیکی با نقش‌هایی براساس محتوای کتاب‌های کانون برای اهدا به بازدیدکنندگان کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهیه می‌شود.

تولید این آثار هنری مبتنی بر اساس محتوای کتاب‌های کانون با هدف استفاده از ظرفیت هنر برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی و انس با کتاب انجام می‌شود

کانون پرورش فکری با هزار عنوان کتاب و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از جمله رونمایی کتاب‌های جدید در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد و در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی خواهد کرد.

همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود