Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:34:27 GMT

اتمام بهسازی خیابان لاله زار تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۳۹۰۹

اتمام بهسازی خیابان لاله زار تا پایان امسال

محمدعلی سعادتی شهردار منطقه ۱۲ در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بهسازی خیابان لاله زار گفت: قسمت شمالی خیابان لاله زار از خیابان جمهوری تا انقلاب تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد. پس از اتمام بهسازی صرفاً یک لاین ۴ متری در مرکز خیابان برای عبور سواره باقی می‌ماند و باقی عرصه لاله زار برای حضور پیاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم تا پایان سال این خیابان آماده بهره برداری شهروندان شود.

وی افزود: مبلمان کافی و تجهیز خیابان به شیرهای هیدرانت آتش نشانی و استفاده از پوشش گیاهی مناسب از جمله درخت‌های بلوط و درخت‌هایی که میوه می‌دهند از دیگر اقداماتی است که برای این خیابان انجام شده است. همچنین نور خیابان لاله زار را نیز تقویت کرده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که در بهسازی خیابان لاله زار احیای دوباره سینماها نیز پیش بینی شده است، گفت: موضوع خیابان لاله زار موضوع پیچیده ای است. بیش از ۴۰ تا ۵۰ سال نسبت به این خیابان کم مهری شده است و به همین دلیل حل مشکلات آن پیچیدگی‌های خود را دارد. برای احیا خیابان لاله زار در کنار مسائل فرهنگی، اجتماعی باید به موضوعات اقتصادی نیز توجه کرد و مسائل را به تدریج و با کوچک کردن برطرف کرد.

در حال حاضر با ساماندهی پیاده رو این خیابان، شرایط را برای احیا سایر موضوعات فراهم کرده ایم. برخی از فضاهای تجاری که در حال ساخت هستند درخواست کرده اند که به سینما تغییر کاربری دهند و این نشان می‌دهد اگر ما شرایط را فراهم کنیم مردم نیز از آن استقبال کرده و با ما همراه می‌شوند.

همچنین برخی از انبارها و ساختمان‌های لاله زار توسط بخش خصوصی ساماندهی و تبدیل به گالری و رستوران می‌شوند که نقش شهرداری در این میان فقط نقش تسهیل گری است و این یعنی اگر ما در مسیر درست حرکت کنیم مردم نیز به خوبی ما را همراه می‌کنند.

کد خبر 4840323 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: خیابان لاله زار شرکت عمران و بهسازی شهری ایران شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی بارش برف سیدابراهیم رئیسی دستگیری سارق آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه نیروی انتظامی تعطیلی مدارس شورای شهر بهسازی خیابان لاله زار تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس ستاد استانی آزمون های سراسری کشور در مازندران گفت : آزمون پنج گروه آزمایشی علوم انسانی ، ریاضی و فنی ، هنر ، زبان های خارجه و علوم تجربی در مازندران طی دو روز برگزاری ، بدون هیچگونه تخلف و تقلب ، در سلامت و امنیت کامل پایان یافت.

حشمت الله علی نژاد در حاشیه بازید از حوزه امتجانی گروه علوم تجربی در دانشگاه علوم کشاورزی ساری گفت :گروه آزمایشی علوم تجربی با 17 هزار و 432 داوطلب ، بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری امسال مازندران را به خود اختصاص داده اند .

وی با بیان اینکه نتایج نوبت نخست آزمون سراسری ، نیمه خرداد اعلام و مرحله دوم آزمون سراسری نیز هفتم و هشتم تیر ماه برگزار می شود تصریح کرد :نتایج نوبت دوم آزمون سراسری هم نیمه مرداد و نتایج نهایی نیمه شهریور اعلام خواهد شد.

در آزمون سراسری امسال مازندران ۳۸ هزار و ۲۱۰ داوطلب در ۱۹ حوزه امتحانی و ۱۷ شهرستان با هم رقابت کردند.

آزمون رشته های علوم انسانی و ریاضی و فنی صبح و گروه هنر و زبان های خارجه هم بعد از ظهر دیروز برگزار شد.

با برگزاری آزمون گروه علوم تجربی در صبح امروز ، نوبت نخست آزمون های سراسری امسال پایان یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت