Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نباید اجازه داد تا افراد پرونده‌دار با کارنامه‌های سیاه، میدان دار ستادهای انتخاباتی باشند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهرستان با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: اسلامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای ورود به عرصه رقابت انتخاباتی در هفته آتی اعلام می‌شود، اما نامزدها و حامیانشان باید از اسراف و تبذیر پرهیز کرده و به جای بریز و بپاشهای اضافی در آستانه نوروز به نیازمندان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا از روند تبلیغات می توان به ظرفیت افراد نیز پی برد به طوری گاهی افرادی که زیاد تبلیغ می‌کنند کمتر قابل اعتماد هستند، اگر فرض بر این باشد در طولیک دوره حضور در مجلس یک میلیارد تومان درآمد حاصل شود، این هزینه های سنگین تبلیغات چطور حاصل می‌شود، آیا منبعی جز ارتباطات فاسد و غلط وجود دارد بنابراین باید از تبلیغات خلاف پرهیز شود، و در این راستا کارنامه افراد باید بررسی شود که در دوران کاری خود چه خدمات ماندگاری به انجام رساندند و واقعیت ها را بیان کنند.

دری نجف آبادی تصریح کردکرد: در کنار بیان واقعیت ها در زمان تبلیغات، افراد مورد اعتماد، امین و پاکدست به کار گرفته شوند چراکه مجلس برآمده از خون شهداست، باید دست اندرکاران انتخابات طبق موازین شرعی، قانونی، اخلاقی و انقلابی انتحاب شوند، افراد پرونده دار با کارنامه سیاه نباید میدان‌داری ستادها را در دست داشته باشند و کاندیداها خود را با شایستگی های خود عرضه کنند و تعهد کنند که به قسم خود تا پایان دوره وفادار خواهند ماند.

امام جمعه ایلام: طرح معامله قرن را باید معامله ننگ آمریکا نام نهادامام جمعه یاسوج: جهان اسلام هرگز زیر بار معامله ننگین قرن نمی‌رودامام جمعه ارومیه: بیان مسائل قومیتی در انتخابات نشان از کوته‌فکری است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به طرح موضوع معامله قرن از سوی آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها تلاش دارند تا جنایت دیگری به کارنامه سیاه و جنایتکارانه خود بیفزایند و قطعا چنین طرحی نابودکننده آمریکا و رژیم صهیونیستی است چراکه قدس متعلق به همه دنیای اسلام است و نمی‌توان بر سر آن معامله کرد و اقدام اخیر آمریکا در این باره ننگین‌ترین و بزرگترین جنایت علیه دنیای اسلام است که البته مسلمانان هرگز آن را نمی پذیرند.

دری نجف آبادی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر ادامه داد: انقلاب اسلامی سرفصل جدیدی در تاریخ اسلام، ایران، منطقه و جهان باز کرد، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وضع پزشکی کشور بسیار اسف‌ناک بود، بیسوادی در کشور بیداد می‌کرد و اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور پیشرفت های بسیاری در حوزه بهداشت، درمان، داروسازی، تجهیزات و صنایع پزشکی داشته به طوری که حوزه بهداشت و درمان کشور و متخصصان ایرانی جزو بهترین خدمتگزاران در دوران دفاع مقدس و شرایط کنونی کشور هستند به گونه‌ای که بیش از یکصد هزار متخصص و فوق تخصص در کشور و اقدامات درمانی و پزشکی بزرگ از دستاوردهای مهم در کشور به برکت انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تقوا بوده و صاحبان تقوا مانند شهید سلیمانی‌ها، شهید مطهری‌ها و شهید بهشتی‌ها ماندگار هستند و شهادت آنان شروعی دوباره و مسیری آگاهانه در زندگی است و در جمهوری اسلامی مهم آن است که بدانیم همه برادر و برابریم و باید براساس ایمان، تقوا و عدالت عمل و رفتار کنیم.

وی افزود: میانگین سن و امید به زندگی در کشور در دوران بعد از انقلاب اسلامی در کشور ارتقا یافته و از نظر پزشکی تراز اول و جایگاه های برتر دنیا قرار داریم البته شاید برخی تجهیزات و داروها به کشور وارد شود اما از نظر متخصص پیشرفت چشمگیری داشته ایم که از ابعاد نورانی انقلاب نشان می گیرد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: کارنامه انقلاب درخشان و امیدبخش است به طوری که در بیشتر حوزه ها از جمله حوزه انرژی تولید گاز و برق در کشور شاهد رشد چشمگیر و بالایی بوده ایم و امروز اقتدار ایران اسلامی در جهان از ابعاد نورانی انقلاب اسلامی است و دشمنان به شدت از آن هراس دارند.

انتهای پیام/711/ ت

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دری نجف آبادی میدان دار امام جمعه جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن

آذر سال ۱۴۰۲ زن جوانی به نام نسرین با مراجعه به پلیس آگاهی از مردی رمال شکایت کرد و اظهار داشت وی او را مورد آزار و اذیت و تعرض قرار داده است.

این زن در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از ۴ سال قبل به یک بیماری مبتلا شدم و به پزشکان متعددی مراجعه کردم، اما نه تنها بیماری‌ام درمان نشد بلکه قدرت عضلاتم را هم از دست دادم. به صورت عادی نمی‌توانستم راه بروم تا اینکه چند ماه قبل به واسطه یکی از دوستانم با مرد رمالی به نام سعید آشنا شدم.

وی ادامه داد: او ادعا می‌کرد که ظرف چند جلسه و با یک نسخه جادویی می‌تواند بیماری‌ام را درمان کند. اظهارات این مرد دوباره من را امیدوار کرد و به خانه سعید در جنوب تهران رفتم. پس از چند جلسه او گفت برای درمان کامل باید به من انرژی بدهد و با حرف‌هایش فریبم داد و در نهایت هم من را مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا هم من از او شکایت دارم.

در حالی که مأموران در حال تحقیق از متهم بودند، دومین شکایت مشابه به پلیس اعلام شد. دومین شاکی دختر جوانی به نام شیرین بود که اظهاراتش با شاکی اول شباهت زیادی داشت. در ادامه ۳ زن جوان دیگر هم با شکایت‌های مشابه به پلیس مراجعه کردند و تعداد شاکی‌های پرونده مرد رمال به ۵ نفر رسید.

به این ترتیب مأموران سعید را ردیابی کردند و بازداشت شد. وی پس از انتقال به پلیس آگاهی و در جریان بازجویی‌ها منکر اتهام وارده شد. پس از آن مأموران او را در مقابل شاکی‌ها قرار دادند که هر ۵ زن او را شناسایی کردند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه ۵ شاکی پرونده برای مرد رمال درخواست اشد مجازات کردند.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و به قضات گفت: متهم به بهانه درمان بیماری به من تعرض کرد. حالا علاوه بر بیماری جسمی، به مشکلات روانی هم مبتلا شده‌ام و زندگی‌ام نابود شده است. من به هیچ عنوان حاضر به گذشت نیستم.

شیرین دومین شاکی پرونده نیز به قضات گفت: من به خاطر اینکه دوست داشتم زودتر ازدواج کنم و همیشه به دنبال آن بودم که یک مرد خوب همسرم بشود از طریق یکی از دوستانم با سعید آشنا شدم. وقتی به خانه‌اش رفتم او گفت که می‌تواند با دادن یک نسخه جادویی کاری کند که خیلی زود مرد ایده‌آلم به خواستگاری‌ام بیاید و بختم باز شود، اما این مرد شیاد من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

سومین شاکی هم گفت: چند سالی بود که مشکلات اقتصادی من و خانواده‌ام را آزار می‌داد و فکر کردم می‌توانم با گرفتن یک نسخه از متهم قفل مشکلاتمان را باز کنم، اما سعید با ترفندی فریبکارانه به من تعرض کرد.

۲ شاکی دیگر هم که با همین ترفند فریب مرد رمال را خورده بودند جزئیات شکایت شان را مطرح کردند.

پس از اظهارات شاکی‌ها، متهم ۵۰ ساله به جایگاه رفت و گفت: من منکر ارتباط با شاکی‌ها نیستم و با هر ۵ نفر ارتباط داشتم، اما من آنها را به زور به خانه‌ام نیاوردم و خودشان از من نسخه جادویی می‌خواستند و هر ۵ زنی که حالا از من شاکی هستند خودشان از من خواستند و پیشنهاد دادند که با آنها ارتباط داشته باشم. من به هیچ‌کدام از شاکی‌ها تجاوز نکرده‌ام و اتهامم را قبول ندارم.

متهم در ادامه افزود: من ۲ همسر دارم که یکی از آنها بیمار است و دیگری هم در افغانستان زندگی می‌کند. اگر هم می‌بینید که پیشنهاد شاکی‌ها را رد نکردم، به خاطر دوری از همسرانم بود وگرنه با آنها ارتباط برقرار نمی‌کردم.

با اظهارات متهم قضات ادامه جلسه رسیدگی به پرونده را به تحقیقات بیشتر درباره ادعای متهم موکول کردند.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود