Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:47:41 GMT

مربی تراکتور: تغییر سیستم ما جواب داد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۵۰۱۲

مربی تراکتور: تغییر سیستم ما جواب داد

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خدا را شکر تغییر سیستم ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن جواب داد و توانستیم پیروز شویم. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا پژمان، مربی تیم تراکتور پس از پیروزی 2 بر یک این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند تا این نتیجه را به دست بیاوریم. با توجه به تاکتیک ذوب‌آهن نمی‌توانستیم از عمق به آنها ضربه بزنیم و به همین دلیل تاکتیک را تغییر دادیم. زمین بازی هم اصلاً مناسب نبود و قبل از بازی هم گفته بودیم زمین را یک روز قبل به ما بدهند تا زمین چمن پا بخورد و آماده بازی شود، اما ندادند. در هر صورت خدا را شکر تغییر سیستم ما جواب داد و توانستیم پیروز شویم.

ادامه دارد...

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز تغییر سیستم ما خدا را شکر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد

به گزارش قدس آنلاین، کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالاً برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار