Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود روحانی در تشریح این خبر گفت: نهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان بزرگسال کشور، یادواره سپهبدشهید قاسم سلیمانی روز گذشته به میزبانی شهر نور استان مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ۱۴۷ ورزشکار از سراسر کشور در این رقابت‌ها افزود: در پایان این مسابقات با درخشش کوراش کاران استان و کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز، تیم خراسان رضوی در میان ۱۷ تیم شرکت کننده، بالاتر از خراسان شمالی قهرمان این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن کوراش خراسان رضوی ادامه داد: مصطفی اسکندری، محمد نیک سرشت و کامران رستمی نمایندگان طلایی تیم استان بودند که با درخشش در رقابتهای قهرمانی کشور به ترتیب در اوزان ۸۱، ۹۰ و +۱۰۰ کیلوگرم به مدال طلای کوراش ایران دست یافتند.

وی با اشاره به مدال با ارزش نقره جلال نیکوفر در وزن ۶۰ کیلوگرم این مسابقات افزود: حیدر زحمت کش ملی‌پوش ارزنده مشهدی تیم استان نیز در این رقابتها به مدال برنز وزن ۷۳ کیلوگرم کشور رسید.

گفتنی است، در این مسابقات تیم کوراش خراسان شمالی با ۲ طلا، یک نقره و ۴ برنز نایب قهرمان کشور شد و تیم‌های چهارمحال و بختیاری و گلستان هرکدام با یک مدال طلا به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران چهارمحال و بختیاری خراسان رضوی مردان وزن خراسان رضوی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی