Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج تیمی و انفرادی رقابت های کشتی آزاد جوانان عمومی و قهرمانی باشگاه های خوزستان امروز جمعه با پایان رقابت ها، مشخص شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی باشگاه های خوزستان به میزبانی خانه کشتی شماره یک اهواز طی دیروز و امروز(10 و 11 بهمن ماه جاری) در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره 121 کشتی گیر از 10 شهرستان به رقابت پرداختند که در پایان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه با کسب 161 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در همین راستا و در بخش نتایج تیمی، باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان با 154 امتیاز و هیات کشتی شهرستان اهواز با 124 امتیاز نیز برسکوی دوم و سوم ایستادند.

در این دوره تیم های هیات کشتی شهرستان های شوشتر با 118 امتیاز، دزفول با 113 امتیاز و باغملک با 102 امتیاز نیز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی نیز   در وزن 57 کیلوگرم ابراهیم فرهنگ(نفت امیدیه)، مهدی تقدس پور بر سکوی اول و دوم ایستادند و آرمین پناهی(دزفول) و اشکان بداغی(نفت امیدیه) نیز به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.

در وزن 61 کیلوگرم، امیرحسین طاهری(باغملک)و دانیال شریفی(نفت امیدیه) به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و ابوالفضل خادمی(بندرامام) و شایان قاسمی(نفت مسجدسلیمان) نیز به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.

همچنین در وزن 65 کیلوگرم، سجاد جوکار(نفت امیدیه) و امیر زلکی(شوشتر) به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و امین عابدی اصل(بندرامام) و دانش عیوضی(باغملک) نیز بر سکوی سومی ایستادند.

در وزن 70 کیلوگرم نیز کامران حاتمی(شوشتر) و سجاد عزیزی(نفت مسجدسلیمان) به عناوین اول و دوم دست یافتند و فرهان صلواتی(اهواز) و احمدرضا مرادیان(اندیمشک) عنوان سومی را کسب کردند.

در وزن 74 کیلوگرم، یونس رمضانی(دزفول) و محمد اردوش(اهواز) بر سکوی اول و دوم ایستادند و علیرضا حافظی(نفت مسجدسلیمان) و علی نیرومنش(نفت امیدیه) نیز به مقام سومی دست یافتند.

همچنین در وزن 79 کیلوگرم، اسماعیل شهنی(نفت مسجدسلیمان) و رضا شمس آبادی(دزفول) به ترتیب اول و دوم شدند و آرین جهانگیری(نفت مسجدسلیمان)و محمد مرادی طریفی(شوشتر) نیز به مقام سومی رسیدند.

در وزن 86 کیلوگرم نیز مجید سلیمانی(نفت مسجدسلیمان)و رضا ملکی(دزفول) به مقام های اول و دوم دست یافتند و سینا شیرعلی(نفت امیدیه) و مهران زنگنه(باغملک) بر سکوی سومی ایستادند.

در وزن 92 کیلوگرم، محمد عراری(بندرامام) و ابوالفضل آرپناهی(شوشتر) به مقام های اول و دوم دست یافتند و محمدعلی شریفات(نفت امیدیه)و فرشاد سلیمانی(نفت مسجدسلیمان) به مقام سومی دست یافتند.

در 97 کیلوگرم نیز بهروز مختاری(دزفول) و شهروز برات پور(اهواز) بر سکوی اول و دوم ایستادند و محمد رضایی(نفت امیدیه) و علی خواجه زاده(نفت مسجدسلیمان) نیز به عنوان سومی رسیدند.

در سنگین وزن(125 کیلوگرم) نیز آرش ارشادی(اهواز) و سعید حسین پور(نفت مسجدسلیمان) و محمد شریفات(نفت امیدیه) به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قهرمانی کشتی خوزستان رقابت های باشگاهی هیات کشتی خوزستان برنا خوزستان نفت امیدیه آزاد و فرنگی اول و دوم دست یافتند باشگاه های خوزستان نفت مسجدسلیمان سوم ایستادند کیلوگرم نیز نفت امیدیه هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)