Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@16:08:52 GMT

تاکتیک خاص فرهاد مجیدی برای بازی های بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۸۱۴۵

تاکتیک خاص فرهاد مجیدی برای بازی های بزرگ

استقلال در دیدار برابر الریان نشان داد که با تاکتیک خاص مجیدی می تواند هر تیمی را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با وجود همه مشکلاتی که داشت در قطر یک بازی بی نقص و خاص را به نمایش گذاشت و تیم آماده این فصل الریان را تحقیر کرد.

الریان از بهترین تیم های فوتبال قطر در فصل جاری است که تنها قیمت یک بازیکن این تیم به اندازه کل بودجه فصل استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسین براهیمی ۲۰ میلیون یورو قیمت داشت و این به خوبی نشان می دهد که استقلال آن هم در قطر دست به چه کار بزرگی زد.

آبی پوشان پایتخت در این بازی نماینده قطر را با ۵ گل درهم کوبیدند و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردند.

فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پایتخت نشان داد که نشانه های یک مربی بزرگ را دارد و می تواند در استقلال روزهای خوبی را تجربه کند. او از تاکتیکی استفاده کرد که کاملا خط حمله و میانی الریان را از کار انداخت.

فرهاد مجیدی شاید برای نخستین بار در استقلال و فوتبال ایران از سه هافبک دفاعی همزمان در ترکیب اصلی تیمش بهره گرفت.

فرشید باقری، مسعود ریگی و علی کریمی سه هافبک دفاعی استقلال بودند که با هم در ترکیب اصلی قرار گرفتند و تیم مجیدی عملا بازیسازی در این بازی نداشت و چشم به ارسال های بلند و ضد حملات داشت که این تاکتیک تیم قدرتمند الریان را از پا انداخت و این تیم توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذارد و به پیروزی برسد.

استقلال در دیدار برابر الکویت که حریف آسان تری نسبت به الریان بود بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و در این دیدار نیازی به فرشید باقری نبود و مجیدی از دو هافبک دفاعی استفاده کرد و این باعث شد تا خط دفاعی استقلال متزلزل نشان دهد و اگر درخشش حسینی نبود ممکن بود که استقلال حتی به تساوی هم دست پیدا کند.

اما در دیدار برابر الریان با توجه به بازیکنان خوب، گران قیمت و ارزشمندی که در تیم قطری داشت استقلال باید در درجه نخست گل نمی خورد و بعد از آن به گل زدن فکر می کرد که این تاکتیک بسیار خوب بود و به نظر می رسد که مجیدی روی آن مطالعه زیادی کرده است و شاید در بازی های بزرگ لیگ هم شاهد آن باشیم.

تیم آبی پوش پایتخت در کارهای دفاعی مشکلاتی دارد و به همین خاطر یک مدافع خارجی جذب کرده و به زودی هم سیاوش یزدانی به شرایط بازی می رسد اما با همین کمبود بازیکن هم مجیدی خیلی خوب توانست تیم را از بحران خارج کند و برابر یکی از بهترین تیم های آسیا یک نتیجه باور نکردنی را به دست آورد؛ نتیجه ای که قطری ها هنوز هم آن را باور ندارند و در شوک فرو رفته اند.

منبع: شفقنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود ریگی علی کریمی فرشید باقری علی کریمی فرشید باقری فرهاد مجیدی مسعود ریگی دیدار برابر هافبک دفاعی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!