Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:48:20 GMT

۲۵ طرح دهه فجر در شهرستان بانه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۸۷۰۸

۲۵ طرح دهه فجر در شهرستان بانه افتتاح می‌شود

محمد امین زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده است.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا، امسال اقدامات بسیار خوبی در زمینه عمرانی و اشتغالزایی در شهرستان بانه با همت و تلاش بخش دولتی و خصوصی انجام شده و به ثمر رسیده که نشان از همکاری و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین زاده به پروژه های شاخص شهرستان  اشاره کرد و گفت: احداث هفت واحد آموزشی و فرهنگی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال با همکاری خیرین مدرسه ساز و اعتبارات دولتی، احداث هشت شبکه هوایی مخابرات با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و احداث سدهای رسوبگیر سنگی کابیونی و ملاتی و طرح توسعه جنگل و جنگلکاری با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های شاخص بخش عمرانی در بانه است.

وی اضافه کرد: احداث کارگاه تولید بلوک سبک پوکه ای روستای چیچوران با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی، کارگاه تولید نایلون و نایلکس با اعتبار ۱۹ میلیارد ریالی و کارخانه تولید لامپ کم مصرف با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی از جمله طرح‌های اشتغالزایی شهرستان است که دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند و زمینه اشتغال افراد جویای کار را فراهم می‌کنند.

سرپرست فرمانداری بانه یادآور شد: گاز رسانی به مجتمع بیاندره، سارتکه، کانی بید، سوراو، سارداو و چند کوخ به طول ۴۹ هزار ۴۹۳ متر و با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آسفالت روستای بژی و سرسونج به طول سه هزار متر با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال، بهره برداری از مجتمع آب شیوی دی، کیوله و بژی با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های عمرانی بخش روستایی است.

وی تاکید کرد: در بخش محرومیت زدایی و عمران روستایی بازسازی و احداث پنج باب خانه بهداشت روستایی، احداث ۳۰ باب خانه مددجویی توسط سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاهای شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند و تحویل مددجویان خواهد شد.

امین زاده به طرح های بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: بهره برداری از مرغداری گوشتی روستای ماسیدر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، احداث گلخانه روستای هواره خول با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، دامداری ۵۰۰ راسی روستای میرآباد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و چهار گلخانه در مقیاس کوچک در روستای شوی با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بخش کشاورزی نیز توسط بخش خصوصی در این ایام راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: بهره برداری از سه هزار و ۵۵۸ متر لوله گذاری پلی اتیلین با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و ۲۳ مورد احداث شبکه معابر و فاضلاب کشی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های بخش عمرانی شهرستان است.

اامین زاده اظهار داشت: در دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز در شهرستان برگزار می‌شود، دیدار مسوولان با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای سلیمان بگ از جمله این برنامه‌ها است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اشتغال برنامه های فرهنگی دهه فجر کمیته امداد امام خمینی گاز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیارد ریال بهره برداری میلیون ریال بخش خصوصی امین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر