Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از آغاز برنامه‌های دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزمندانه انقلاب اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و سوت قطارها در استان هرمزگان و همچنین اجرای برنامه کاروان قرآنی انقلاب بر روی عرشه ناو سهند در منطقه یکم امامت نداجا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح برنامه‌های دهه فجر در این استان پرداخت و ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برنامه‌های دهه فجر از امروز ساعت ۹:۳۳ دقیقه در سراسر استان هرمزگان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس و به صدا درآمدن بوق کشتی‌ها و سوت قطارها آغاز خواهد شد.

وی افزود: زنگ انقلاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اولیا و مربیان و دانش آموزان در سراسر مدارس استان نواخته و همچنین مانور دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: کاروان قرآنی انقلاب ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی نیز با حضور ۵۰ قاری برتر کشوری، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و سایر مسئولین لشکری بر روی عرشه ناو سهند در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه می‌پردازند.

ارجمند اضافه کرد: رژه نیروهای بسیجی از فرودگاه بندرعباس تا گلزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های آغاز دهه فجر در استان خواهد بود، پس‌ازآن عطرافشانی گلزار شهدا با شکوه هرچه‌تمام‌تر در گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از امروز افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان آغاز و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را خواهیم داشت، همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را برای همه اقشار از کودکان تا سالمندان، کارگران، کشاورزان، عشایر روستاییان، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان و ... توسط ستادهای دهه فجر استان خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: محافل انس با قرآن برگزار و کاروان قرآنی که امسال وارد بندرعباس شده، امروز در عرشه ناو سهند و روزهای دیگر در جزیره لارک، شهرستان‌های میناب، سیریک و جاسک برنامه‌های قرآنی قابل‌توجهی را اجرا خواهند کرد.

ارجمند ادامه داد: سخنران روز راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن در بندرعباس نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خواهد بود و با توجه به اینکه مراسم این روز مصادف با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است، این مراسم در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان هرمزگان حال و هوای دیگری خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی سیاسی دهه فجر برنامه های دهه فجر چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی کاروان قرآنی اجرای برنامه سراسر استان زنگ انقلاب دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است

ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، با بیان این نکته که فلسفه وجودی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی فدایی شدن است، گفت: «عملیات وعده» صادق تمام معادلات دنیا به هم ریخت، آمریکایی ها لفاظی ها را کنار گذاشته اند و این به برکت تفکر ولایی است.

سردار اباذر سالاری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در  شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اقدامات امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب اسلامی چیزی شبیه یه یک معجزه است. تاسیس نهادهای انقلابی با دارا بودن نگاه دوراندیش و حکیمانه، فراتر از عقل‌های مادی و دنیوی ما است.

وی عنوان کرد: در قبل از انقلاب، ایران دچار گرفتاری‌های بود مانند اینکه آمریکایی‌ها در این کشور به  منافع ما چشم طمع داشتند و کسی نمی توانست با آنها مقابله کند ولی امروز به برکت خون شهدا و امامین انقلاب، نظام به حدی رسیده است که اگر کسی جسارت و نگاه چپ  به منافع جمهوری اسلامی نه تنها در خاک ایران بلکه در خارج  داشته باشد مورد تنبیه قرار می گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: تفاوت حکومت  که بر گرفته از ارزش های اسلامی و اتصال به وحی و امامت  است با حکومت طاغوت را باید در استکبار ستیزی دانست.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه یک ضرورت است، گفت: تشکیل این نهاد از ابتدای انقلاب در خدمت رسانی و آگاهی به مردم، توطئه دشمنان را خنثی کرد و در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی ها و تقدیم بهترین ها بودیم و فلسفه وجودی سپاه فدایی شدن است.

سردار سالاری، با اشاره به اقدامات کمکی سپاه پاسداران در بلایای طبیعی، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بعد منطقه ای و جهانی نیز در مقابله با داعش و در امان ماندن مردم کشورهای اسلامی نقش محوری و بسزایی را داشته است.

وی اظهار کرد: قریب به ۶ ماه از حمله وحشیانه رژیم صهیونسیتی به مردم غزه می‌گذرد و روزی نیست که کودکان و زنان و مردان قتل عام نشوند و حتی آب و برق ندارند اما خبری از نهادهای حقوق بشری وجود ندارد.  بیش از ۳۰ هزار نفر در غزه کشته می شود هیچ اقدامی نمی‌کنند و آمریکا با سیاست دو گانه خود هر زمان بسته کمکی به این رژیم ارائه می کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، با ذکر این نکته که جمهوری اسلامی امید همه ملت ها و مسلمانان مظلوم جهان است، گفت: بعد از عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا به هم ریخت؛ آمریکایی ها لفاظی ها را کنار گذاشته و این به برکت تفکر ولایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است