Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@15:56:49 GMT

شروع خوب فخرالدینی با تراکتور؛ سمت راست بیمه شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۰۳۹۱

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتور روز گذشته موفق شد در دیدار مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یابد و 3 امتیاز مهم این دیدار را ما خود کند.

یکی از نکات ویژه این دیدار، حضور تعداد قابل توجهی از بازیکنان سابق ذوب آهن در ترکیب تراکتور بود که می‌توان به اکبر ایمانی، رشید مظاهری و رضا شکاری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان میلاد فخرالدینی که اولین بازی رسمی خود را در ترکیب تراکتور انجام می‌داد و در پنجره زمستانی به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شده بود چهره ویژه این بازی محسوب می‌شد.

فخرالدینی در دیدار قبل مقابل پرسپولیس حضور نداشت و روز گذشته اولین حضورش در ترکیب سرخپوشان تبریزی بود که با عملکرد خوب و دادن یک پاس گل همراه بود.

میلاد که انگیزه بالایی مقابل تیم سابقش داشت توانست با عملکرد قابل قبولش تراکتوری‌ها را به رفع مشکل در پست دفاع چپ امیدوار کند.

سرخپوشان تبریزی از ابتدای فصل به دنبال جذب یک مدافع راست مطمئن بودند و با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که فخرالدینی که سابقه حضور در تراکتور را داشته به این تیم برگردد.

به نظر می‌رسد فخرالدینی با ادامه این روند خوب می‌تواند یکی از ستاره‌های تراکتور در ادامه فصل باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتور میلاد فخرالدینی سرخپوشان تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع راست سابق پرسپولیس که در حضور حمید مطهری به ترکیب اصلی تیم تراکتور رسیده، در بازی با استقلال انگیزه بسیار زیادی برای درخشش داشت و تمام تلاش خود را کرد تا مقابل استقلال پاس گل بدهد.

نکته مهم در مورد شیری این بود که باتوجه به تمایل مطهری به موقعیت‌سازی از کناره‌ها، او نقشی پررنگ در حملات تراکتور داشت و دائم مجبور بود که از خط دفاعی جدا شود و از پشت هافبک‌ها به گوشه برود و توپ بگیرد یا در برخی موارد حتی خودش توپ را از دفاع به حمله ببرد.

در عین حال مدافع راست تراکتور در رقابت با بازیکنان تهاجمی تیم استقلال و همچنین گوستاوو بلانکو که بازیکنی فیزیکی محسوب می‌شود، کارهای تدافعی را به خوبی انجام داد تا از پس ماموریت خود در سمت راست خط دفاعی بر بیاید و با موفقیت استادیوم یادگار را ترک کند.

نکته جالب اینکه او در بازی بعدی مقابل تیم سابقش فولاد قرار خواهد گرفت که یک فصل و نیم را در این تیم سپری کرد و حالا در برابر این تیم به میدان می‌رود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان