Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@21:32:44 GMT

نیم‌نگاه مجیدی به دربی است نه تقابل با تیم نفتی!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۰۴۶۶

نیم‌نگاه مجیدی به دربی است نه تقابل با تیم نفتی!

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ استقلال تهران عصر فردا در هفته هجدهم به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت؛ دیداری که بعد از صعود این تیم به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد.

این مسابقه از این حیث اهمیت دارد که نفت مسجدسلیمان تنها یک شکست دارد و در فاصله سه امتیازی با استقلال قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند نیم نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی مقابل اما استقلال نیز به دلیل پیروزی تراکتور و تقابل رو در روی پرسپولیس و نفت آبادان درصدد پیروزی مقابل نفتی ها است.

نکته حائز اهمیت اینکه فرهاد مجیدی در نشست خبری روز گذشته به سوال مهمی پاسخ داد که نشان می دهد این مربی تمرکز اصلی اش تقابل با رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس است. او در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه بازیکنان در آستانه محرومیت را در این دیدار مقابل نفت بازی خواهید داد یا خیر گفت:« واقعیت این است که بازیکنان ما خسته هستند چون در یک روز دو پرواز انجام دادیم، ولی مسأله‌ای که باعث می‌شود من به خستگی بازیکنان فکر نکنم انگیزه‌ای است که آنها دارند. حقیقتاً وجود بازیکنان اخطاری در تیم ما تأثیرگذار است و من نمی‌توانم کتمان کنم که بازی با پرسپولیس برای ما طرفداران تیم و باشگاه بسیار مهم است به همین دلیل ممکن است فردا به بازیکنانی که در خطر محرومیت هستند استراحت بدهم».

این پاسخ فرهاد مجیدی یعنی اینکه او تمرکز اصلی اش برای دیدار با پرسپولیس است و تقابل با نفت مسجدسلیمان تمرینی است برای دیدار با شاگردان گل محمدی. باید دید مسابقه فردا ایا قربانی دیدار با پرسپولیس می شود یا خیر.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229540 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم