Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال برای ادامه لیگ با یک مشکل عدیده به نام کمبود مهره تاثیرگذار برای پیاده‌سازی تاکتیک مدنظرش مواجه است. تاریخ انتشار: 10:15 - 12 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۸۸۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فرهاد مجیدی در دو بازی آسیایی مقابل الکویت و الریان در مرحله پلی‌آف، تیمش را با روش ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵.۲ به میدان فرستاد و هیچ گلی دریافت نکرد. او قصد دارد در بازی امروز (شنبه) با نفت مسجدسلیمان هم از همین روش استفاده کند، اما برای این بازی ۳ مدافع مرکزی ندارد. 

در واقع بعد از مصدومیت عارف غلامی و سیاوش یزدانی، حالا محمد دانشگر هم در این دیدار محروم است و استقلال در دفاع میانی فقط روزبه چشمی و شاهین طاهرخانی را در اختیار دارد.
این احتمال وجود دارد که مجیدی در بازی با نفت مسجدسلیمان از عظیم گوک در خط دفاعی استفاده کند یا فرشید باقری را یک خط به عقب ببرد و از آرش رضاوند یا فرشید اسماعیلی در خط میانی سود ببرد. هنوز وضعیت اسماعیلی هم مشخص نیست، ولی احتمال اینکه فرهاد مجیدی از روش ۴.۴.۲ در بازی با امروز استفاده کند، کم است.

همچنین با عقدقرارداد «نیکولای بودورف» بلغاری، استقلالی‌ها شرایط بهتری در خط دفاع خود می‌بینند و البته تنها تیم لیگ برتری هستند که دو بازیکن اروپایی در فاز دفاعی در اختیار دارند، اما بودورف به تازگی استقلالی شده و بعید است به همین زودی وارد ترکیب اصلی شده و برای تیم جدیدش به میدان برود.

این بازیکن که توسط فرهاد مجیدی تائید شده با قراردادی ۱۸ ماهه به استقلال پیوسته و باید دید این مدافع بلغاری از چه زمانی می‌تواند برای استقلال بازی کند و اولین خرید مجیدی برای تیم آبی‌پوش پایتخت چه کیفیتی دارد.

بیشتر بخوانید: جذب مدافع بلغارستانی توسط استقلال

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس

ستاره باتجربه بایرن مونیخ باعث خلق یک سوژه جالب بعد از جدال با رئال مادرید شد.

طرفداری | توماس مولر تحت هیچ شرایطی دست از شوخ‌طبعی برنمی‌دارد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

یکی از سوژه‌های جالب بعد از تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید، در مصاحبه توماس مولر به وجود آمد. هنگام صحبت‌های مولر، اورلین شوامنی ناخواسته از جلوی دوربین رد شد و در مصاحبه اسطوره باواریایی‌ها وقفه ایجاد کرد. توماس مولر نیز که همواره عضو شوخ‌طبع بایرن مونیخ بوده، از این اتفاق بی‌تفاوت نگذشت و با ستاره فرانسوی رئال مادرید شوخی کرد:

اون داره گوش می‌ده. شوامنی می‌خواد تاکتیک‌های ما رو برای بازی برگشت بفهمه!

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها