Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان برترین‌های دوازدهمین المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان معرفی شدند.

جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: دوازدهمین دوره المپیاد ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان، روز جمعه، ۱۱ بهمن‌ماه با حضور ۱۵۰ ورزشکار از ۱۴ شهرستان به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این‌ دوره از مسابقات در سه رشته تنیس‌روی میز، دارت و شطرنج آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال به انجام رسید.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با اشاره به شهرستان‌های شرکت‌کننده در این المپیاد، گفت: شهرستان‌های رامهرمز، باغملک، بهبهان، لالی، مسجدسلیمان، کارون، شادگان، شوشتر، آغاجاری، دزفول، اندیمشک، امیدیه، اهواز و ماهشهر در این رقابت‌ها حضور داشتند.

وی افزود: در پایان مسابقات آقایان، تیم‌های لالی و ماهشهر به ترتیب اول و دوم شدند و تیم‌های اندیمشک و رامهرمز به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند. در بخش بانوان نیز شادگان به قهرمانی رسید، دزفول در رده دوم جای گرفت و تیم‌های امیدیه و شوشتر به مقام سوم مشترک‌ دست پیدا کردند.

فتاحی با ابراز رضایت از سطح مسابقات، عنوان کرد: به جرات می‌توان گفت تنها هیات ورزشی هستیم که در طول سال، چهار دوره المپیاد ورزشی با ارائه تمام امکانات به شرکت‌کنندگان برگزار می‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: از زحمات مستانه خواجه‌گیری و شبنم بهبهانی، رئیس و دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا شهرستان ماهشهر نیز قدردانی می‌کنم، زیرا میزبانی خوب آن‌ها باعث شد تا ورزشکاران بدون دغدغه رقابت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان بيماران خاص بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان المپیاد ورزشی المپیاد ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد