Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:06:11 GMT

دردهای ناگهانی نیاز به بررسی های اورژانسی دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۱۵۷

دردهای ناگهانی نیاز به بررسی های اورژانسی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی، با اشاره به اینکه مهم ترین علت مراجعه به مراکز پزشکی در دنیا درد است، گفت: دردهایی که به صورت ناگهانی در سر، شکم، چشم و قفسه سینه ایجاد شوند باید حتماً به صورت اورژانسی مورد بررسی قرار گیرند.

وی اظهار داشت: کمر درد و سر درد، مهم ترین علت مراجعات به مراکز پزشکی در سراسر دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: درد به طور کلی به دو دسته حاد و مزمن تقسیم می‌شود. در صورتی که درد بیش از ۳ تا ۶ ماه طول بکشد آن را مزمن می‌گوییم و ما می‌توانیم در کلینیک درد چند تخصصی با استفاده از تخصص های مختلف به بیماران دارای درد مزمن کمک موثری را انجام دهیم.

فلوشیپ کنترل و درمان درد، ادامه داد: دارو درمانی، درمان بلوک عصبی، اوزون تراپی، ارتوکین‌تراپی، جراحی بسته دیسک با استفاده از ژل و لیزر از جمله راهکارهایی است که برای درمان دردهای مزمن در کلینیک‌های چند تخصصی درد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محمدی با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به سرطان از دردهای مزمن رنج می‌برند، گفت: در کلینیک‌های چند تخصصی درد می‌توان کمک‌های مهمی را جهت بهبود کیفیت زندگی این بیماران از طریق کاهش دردهای ناشی از بیماری سرطان انجام داد.

وی ادامه داد: از طریق اقدامات موثر در کلینیک های تخصصی درد، می توان ۶۵ تا ۷۰ درصد در جهت کاهش درد بیماران گرفتار دردهای مزمن اقدام کرد.

محمدی گفت: در صورتی که درد از نوع حاد و ناگهانی باشد باید نسبت به درمان آن بلافاصله و اورژانسی اقدام کرد، به طور مثال درد ناگهانی در سر، شکم، چشم و قفسه سینه نیاز به بررسی‌های اورژانسی دارد چرا که می تواند هر یک از این موارد عواقب ناگواری برای بیمار به دنبال داشته باشد.

فلوشیپ کنترل و درمان درد، اظهار کرد: دردهای مزمنی که شب هنگام بروز یابد و به ویژه همراه تب، کاهش وزن و بی‌حسی و کاهش قدرت عضلات باشد نیاز به بررسی‌های ویژه دارد چرا که این نوع درد نیز جزء دردهای خطرناک محسوب می شود.

محمدی، از ارتوکین تراپی به عنوان یکی از مدرن ترین شیوه های بهبود دردهای آرتروزی و آسیب‌های مفاصل ناشی از ورزش نام برد و گفت: روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ ویزیت و مشاوره رایگان و در صورت لزوم خونگیری رایگان جهت ارتوکین تراپی انجام می شود.

شهروندان برای استفاده از خدمات رایگان این طرح، می توانند با شماره ۸۸۹۱۶۳۰۱ تماس بگیرند و یا اینکه از ساعت ۹ الی ۲۱ به محل کلینیک واقع در خیابان ولیعصر(عج)، پایین تر از خیابان مطهری، کوچه حسینی راد پلاک ۴۸ مراجعه کنند.

کد خبر 4840684

منبع: مهر

کلیدواژه: کمردرد ستون فقرات آرتروز ویروس کرونا وزارت بهداشت سرطان دارو درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سعید نمکی سازمان غذا و دارو آفلاتوکسین سازمان نظام پزشکی دندانپزشکی اهدای خون بیمارستان رژیم غذایی نیاز به بررسی دردهای مزمن تخصصی درد درمان درد چند تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، در پایان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ (جداول) با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق و اصلاحات آن با ۱۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   رئیس مجلس در پایان بررسی بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ (جداول) گفت: به دلیل اینکه در این خصوص برخی اصلاحات داشتیم لازم است که در پایان جداول رأی‌گیری نهایی شود. ما حتماً در تنظیم جداول ممکن است برای تراز جابه‌جایی بر اساس مصوبات داشته باشیم تا تراز را رعایت کنیم. این موارد به هیچ عنوان ماهیت موضوع را عوض نمی‌کند از طرفی نیز ردیف اضافه نمی‌شود.   وی ادامه داد: در داخل جداول ناترازی‌های ممکنی برای این موارد، ردیف‌ها، جداول و پیوست‌ها مدنظر باشد که هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه داشته باشد در زمانی که رفت و برگشت‌هایی که با شورای نگهبان انجام می‌شود، بتواند کار را انجام دهد. اگر در رفت و برگشت‌ها با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت، ماهیت موضوع عوض شود حتما موضوع به صحن می‌آید و زمان آن را در نظر خواهیم گرفت.   قالیباف گفت: دولت و کمیسیون برای بحث مربوط به ردیف جدول ۷ وزارت بهداشت و درمان، با توجه به شرایط کادر درمان به ویژه پرستاران، پیشنهاد داده اند که از محل تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارتخانه را برای فوق‌العاده شغل پرستاران در نظر بگیرند که دولت و کمیسیون با این موضوع موافق هستند.

دیگر خبرها

  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد