Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@06:20:52 GMT

آقای قلعه‌نویی، به فدراسیون فوتبال بگو نه!

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۲۳۲

آقای قلعه‌نویی، به فدراسیون فوتبال بگو نه!

مسعود تابش در خصوص برتری ۲ بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: بازی بدی نبود. تیم ما هم چند مصدوم داشت. در خط دفاعی گولسیانی و مهدی‌زاده را در اختیار نداشتیم، اما در کل تیم ما خوب بازی کرد. سپاهان در این بازی موقعیت‌های بیشتری هم داشت، اما در نهایت ۲ گل زدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی فولاد هم تیم باکیفیتی بود و نشان داد می‌تواند یقه خیلی از تیم‌ها را بگیرد.

او در مورد صحبت‌های جواد نکونام علیه امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی، گفت: نکونام سرمربی فولاد است و در نشست خبری صحبت‌هایی انجام داده، اما من اظهارنظری درباره صحبت‌های او نمی‌کنم. کار من چیز دیگری است و نمی‌خواهم تنش را بیشتر کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره آخرین وضعیت حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: دیگر خسته شده‌ام آنقدر که در مورد این موضوع صحبت کردم. باشگاه سپاهان با جدایی سرمربی این تیم مخالفت است و قلعه‌نویی هم در نشست خبری قبل از بازی با فولاد اعلام کرد که اولویت اول، دوم و سوم او سپاهان است. قلعه‌نویی همچنین گفت که تصمیم برای حضور یا عدم حضورش در تیم ملی با مدیران است. البته او نگفت منظورش کدام مدیران بوده است. اگر منظورش مدیران باشگاه و هیئت مدیره است که ما مخالف ۱۰۰ درصد جدایی او از سپاهان هستیم.

تابش ادامه داد: صراحتا این مورد را بار‌ها اعلام کردیم و طبیعی هم هست که چنین نظری داشته باشیم. تیم ما در جام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم از یکی، دو هفته دیگر آغاز می‌شود. ما هم باید در آسیا به عنوان نماینده ایران و یک تیم ملی حضور پیدا کنیم. مگر ممکن است با چنین شرایطی راضی به جدایی قلعه‌نویی شویم. ضمن اینکه هم قلعه‌نویی و هم باشگاه سپاهان از همکاری با یکدیگر راضی هستند. مگر خدایی نکرده حواس‌پرتی داریم که قلعه‌نویی را از دست دهیم؟!

اوگفت: تیم ما در شرایط سختی است و هر ۴ روز یکبار هم باید بازی برگزار کنیم. حالا اگر منظور قلعه‌نویی از تصمیم‌گیری مدیران، باشگاه سپاهان نبوده آن دیگر به ما ارتباطی ندارد. قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد. هم ما و هم قلعه‌نویی از همکاری با هم راضی هستیم. او هم اعلام کرده اولویتش سپاهان است و می‌تواند یک «نه» ساده به فدراسیون فوتبال بگوید.

درباره اینکه گفته می‌شود در صورت جدایی قلعه‌نویی از سپاهان، علی دایی جایگزین او در این تیم می‌شود، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه به جایگزین قلعه‌نویی حتی فکر هم نکردیم. او با ما قرارداد دارد و مخالفت جدایی‌اش هستیم.

 

منبع: میزان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قلعه نویی سپاهان علی دایی نشست خبری قلعه نویی تیم ملی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران

پس از گذشت حدود یک هفته از اعلام قانون جدید فدراسیون فوتبال، مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد که به نظر می‌رسد راهکار جدید فدراسیون برای پیشگیری از حواشی تقابل سپاهان و پرسپولیس و پیرو آخرین بخشنامه جرایم باشگاهی باشد.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته فدراسیون فوتبال در ادامه قوانین جدید این فصل، این بار سراغ صحبت‌های اعضای تیم‌ها رفت و اعلام کرد که بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیر فنی اعضای تیم‌ها علیه فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال استان، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها جریمه حداقل ۲ میلیارد تومانی در پی خواهد داشت که البته این قانون سکه‌ای است که دو رو دارد.

با اینکه هدف فدراسیون‌نشینان از این قوانین جلوگیری از حواشی میان باشگاهی و درگیری‌های رسانه‌ای است اما در سوی دیگر می‌تواند دموکراسی و حق انتقاد را از روح فوتبال بگیرد و تیم‌ها حق خود را در حال ضایع شدن ببینند. البته این محکومیت‌ها عموما دامن‌گیر تیم‌هایی می‌شود که در جنگ رسانه‌ای کمتر از رقبا دست دارند و با افزایش بار مالی، رغبتی به ادامه نخواهند داشت.

مجتبی فریدونی، مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جریمه‌های فدراسیون بار مالی باشگاه‌ها را سنگین‌تر کرده و شاید لیگ را از پویایی خارج کند. باشگاه‌ها همین الان هم در بودجه‌هایشان مشکل دارند و پرداختی‌هایشان عقب افتاده است. باشگاهی که در مخارج فعلی‌اش مانده، جریمه را نمی‌تواند بپردازد.

فریدونی همچنین با انتقاد از «سیاست کسب درآمد فدراسیون از طریق جرایم،» ادامه می‌دهد: رویکرد سازمان لیگ در این مدت تنها جریمه کردن است و ظاهرا تنها ممر درآمدی سازمان لیگ و فدراسیون است. درست است که این جرایم بازدارندگی ایجاد می‌کند اما به هر حال بازیکن یا سرمربی تحت شرایط و فشار بازی ممکن است چیزی بگوید و نمی‌توان آن را با جرایم کنترل کرد. لیگ همین است و شاید با این قوانین آزادی انتقاد گرفته شود.

فرشید طالبی، بازیکن پیشین سپاهان نیز تصمیمات فدراسیون را پاک کردن صورت مساله دانست و در خصوص راه حل درست گفت: باید مشکلات را بپذیرند و برای حل آن اقدام کنند. برای این کار باید به جای اتخاذ تصمیمات سفت و سخت، با شیوه هم‌اندیشی پیش بروند.

او خاطرنشان کرد: در لیگی که تمام تیم‌ها مشکل و شکایت دارند، پس قطعا یک جای کار می‌لنگد. باید به جای محکومیت، هم‌اندیشی شود. کمیته انضباطی امسال پول کمی از جرایم نگرفته و فکر کنم لیگ ما با پول جرایم می‌چرخد! باید فدراسیون بپذیرد که در این قوانین ابهاماتی وجود دارد که باید رفع شوند.

طالبی ادامه داد: قبول دارم که برخی تیم‌ها شور موضوع را درمی‌آورند و این هم بد است. انتقاد و بیان مشکل، روش دارد. اگر قرار است حقی ضایع نشود تا زمان ورود VAR حل نخواهد شد.

مجید محافظت‌کار، مربی تیم آلومینیوم نیز در واکنش به این موضوع تصریح کرد: ما موظفیم که به قانون احترام بگذاریم اما اگر قوانین به طور یکسان اجرا شوند. اگر سرمربی تیم ما به خاطر یک مصاحبه سریعا محروم می‌شود، برای دیگر تیم‌ها نیز همین طور باشد. همسان نبودن در اجرای قوانین ما را اذیت می‌کند ولی باید احترام بگذاریم.

با این حال ابراهیم صادقی، مربی ذوب‌آهن معتقد است که بیانیه‌نویسی هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و باید به مسائل فنی بپردازیم.

قوانین باید ابتدا به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسند و اجرایی شوند اما شاید تدوین این مقررات دست فضاهای رسانه‌ای غیررسمی را به فضای انتشار محتوا باز کند که حقوق تیم‌ها در این موضوع یکسان نخواهد بود و همین امر می‌تواند تنش در بازی‌های حساسی چون تقابل سپاهان و پرسپولیس را بیشتر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟