Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ضمن اعلام رفع فوری ۲۳۳۴ مورد تعرض به زمین های دولتی تا پایان دی سالجاری، گفت: استانهای تهران، خوزستان، لرستان، همدان، ایلام و فارس در شناسایی متصرفین اراضی دولتی پیشتازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد خردمند در دومین همایش آموزش فرماندهان و هفتمین کمیسیون عملیات این یگان با تاکید بر ضرورت پیگیری راستی آزمایی و شناسایی متصرفین از انجام این مهم توسط یگان حفاظت ۱۸ استان به طور کامل و سایر استان‌ها به تدریج خبر داد و گفت: استانهای تهران، خوزستان، لرستان، همدان، ایلام و فارس در شناسایی متصرفین اراضی دولتی پیشتازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خردمند همچنین با اشاره به وقوع ۲۳۸۷ مورد تعرض در ۱۰ ماه سال جاری گفت: از مجموع این تعداد ۲۳۳۴ مورد آن با تلاش ماموران یگان حفاظت در سراسر کشور رفع فوری شد و مابقی این موارد جهت تشکیل پرونده و رسیدگی های بیشتر به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص جرای احکام قطعی در حوزه زمین خواری نیز، گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۶۱۳ مورد حکم قطعی به مساحت ۶۶۱ هکتار و به ارزش ریالی ۳۸۴۵ میلیارد تومان اجرا شده است.

رعایت اصل حیطه بندی، حفاظت اسناد، مدارک، اطلاعات سازمانی و اتوماسیون اداری، عدم هرگونه همکاری، تبلیغات و حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، هماهنگی و ارتباط کامل با مدیر کل راه و شهرسازی استان، آمادگی بازدید تیم های اعزامی ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا و بازدید مستمر از شهرستان های تابعه، دیدار چهره به چهره با عوامل نگهبان و حضور در کلیه عملیات رفع تعرض و اجرای احکام سراسر استان‌ها از توصیه‌های فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به فرماندهان یگان استان‌ها بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از اواسط سال ۹۴ برای حفاظت از زمین‌های دولتی تاسیس شده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه دهه فجر مسجد مسجد خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد 12 بهمن دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات وزارت راه و شهرسازی وزارت راه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن زمین های دولتی تا پایان دی مورد تعرض استان ها رفع فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل درشهر‌های چالوس، نور، بابلسر، آمل، سوادکوه و کیاسر متخلفان شکار و صید را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری، سه رشته تور (سالیک) و لاشه یک راس بزغاله وحشی و سه طاقه قرقاول دستگیر و در میانکاله ۲۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز جمع آوری کردند.

در چالوس ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در فصل تخم ریزی سفید ماهیان حین گشت و کنترل در رودخانه حفاظت شده سردآبرود ۲ رشته تور (سیالیک) و یک شاخه دام کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور (واحد محیط بانی رزن) حین گشت وکنترل در رودخانه بلده از یک متخلف یک رشته سالیک کشف وضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور (واحد محیط بانی رزن) از دو متخلف ۵ قطعه پرنده (دو قطعه بلبل، سه قطعه سهره) کشف وضبط کردند.

در بابلسر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت وکنترل در ساحل علی آباد میر ۱۴ رشته دام صید ماهی‌های استخوانی تخریب و جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در ماموریت مشترک با ماموران نیروی انتظامی ۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و درماموریت دیگری از یک شکارچی غیرمجاز تاکسیدرمی ۱ بهله عقاب، لاشه ۱ راس بزغاله وحشی و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در سوادکوه ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت کنترل درمنطقه تیراندازی ممنوع لفور از متخلف یک قبضه سلاح شکاری و لاشه دوطاقه قرقاول نر کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع ازیک متخلف لاشه یک طاقه قرقاول کشف وضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله مستقر در آشوراده ۲۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز جمع آوری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است