Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:47:27 GMT

درد، مهمترین علت مراجعه مردم به مراکز پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۹۳۴

درد، مهمترین علت مراجعه مردم به مراکز پزشکی

فلوشیپ کنترل و درمان درد روز شنبه گفت: دردهایی که به صورت ناگهانی در سر، شکم، چشم و قفسه سینه ایجاد شوند باید حتماً به صورت اورژانسی مورد بررسی قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی کلینیک تخصصی درد، حسن محمد اظهار داشت: درد به دو دسته حاد و مزمن تقسیم می‌شود که در صورتی که درد بیش از سه تا ۶ ماه طول بکشد آن را مزمن می‌گوییم و  می‌توانیم در کلینیک درد چند تخصصی با استفاده از تخصص های مختلف به بیماران دارای درد مزمن کمک موثری را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دارو درمانی، درمان بلوک عصبی، اوزون تراپی، جراحی بسته دیسک با استفاده از ژل و لیزر از جمله راهکارهایی است که برای درمان دردهای مزمن در کلینیک‌های چند تخصصی درد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
محمد با بیان اینکه بیماران مبتلا به سرطان از دردهای مزمن رنج می‌برند، گفت: در کلینیک‌های چند تخصصی درد می‌توان کمک‌های مهمی را جهت بهبود کیفیت زندگی این بیماران از طریق کاهش دردهای ناشی از بیماری سرطان انجام داد.
وی با بیان اینکه از طریق اقدامات موثر در کلینیک های تخصصی درد، ۶۵ تا ۷۰ درصد می‌توان در جهت کاهش درد بیماران گرفتار دردهای مزمن اقدام کرد، تصریح کرد: در صورتی که درد از نوع حاد و ناگهانی باشد باید نسبت به درمان آن بلافاصله و اورژانسی اقدام کرد، به طور مثال درد ناگهانی در سر، شکم، چشم و قفسه سینه نیاز به بررسی‌های اورژانسی دارد زیرا می تواند هر یک از این موارد عواقب ناگواری را برای بیمار به همراه داشته باشد.
این فلوشیپ کنترل و درمان درد افزود: دردهای مزمنی که شب هنگام بروز یابد و به ویژه همراه تب، کاهش وزن و بی‌حسی و کاهش قدرت عضلات باشد نیاز به بررسی‌های ویژه دارد زیرا این نوع درد نیز جزء دردهای خطرناک محسوب می شود.
طرح غربالگری «درد» بصورت رایگان 17 بهمن ماه برای عموم مردم در کلینیک پردیس انجام می شود.

برچسب‌ها درد بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درد بهداشت و سلامت درد بهداشت و سلامت دردهای مزمن درمان درد چند تخصصی تخصصی درد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد

اختلال و قطعی در سامانه بیمه سلامت موجب شده تا روند خدمات رسانی به بیماران دچار مشکل شود و همین موضوع موجب گلایه مندی بیماران شده است. یکی از شهروندان تهرانی که برای انجام سونوگرافی به درمانگاهی در محله تهرانپارس مراجعه کرده است با قطعی سامانه مواجه شد، به گفته ایشان حدود یک هفته این مشکل همچنان ادامه دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، الان یک هفته هست که به درمانگاه در تهرانپارس برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنیم، اما پذیرش اعلام می‌کند که سایت بیمه خدمات درمانی (بیمه سلامت) قطع است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: داود موسی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • آشنایی با علائم آبریزش دائمی بینی در بهار