Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتوری ها راهی کمیته انضباطی می شوند.

طرفداری- کمیته انضباطی فدراسیون آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در خصوص گزارش رئیس کمیته داوران فدراسیون علیه نادر دست نشان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه پس از دیدار بین دو تیم سپیدرود و مس رفسنجان و بیان مطالبی علیه داور مسابقه، با توجه به محتویات پرونده و مفاد مصاحبه منتشره از سوی دست نشان، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 از مقررات انضباطی مصوب 1397 با لحاظ رعایت ماده 93 از این مقررات، به توبیخ کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دیدا تیم های شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودروی مشهد از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته هفدهم برگزار و از سوی خداکرم ایزدپناه، مدیر تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر توهین و افترا نسبت به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش و حمله فرد ناشناس به داور منسوب به باشگاه شاهین، به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)کمیته انضباطی به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اخطار می دهد چنانچه رفتار تماشاگران اصلاح نشود، در اولین بازی نسبت به محرومیت تماشاگران، مقررات انضباطی اعمال می شود.

*در خصوص تخلف رضا خانزاده، بازیکن تراکتور و همچنین با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی ساکت الهامی، مربی و اشکان دژاگه بازیکن تراکتور و تماشاگران منتسب به باشگاه، مقرر شد تا جلسه ای روز 14 بهمن ماه برگزار و در خصوص تخلفات صورت گرفته بررسی شود. بر همین اساس نفرات فوق باید در جلسه کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون ریال جریمه نقدی شاهین شهرداری بوشهر کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد