Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود نصیری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک‌ها شامل آب معدنی، مواد خوراکی، کنسروجات، لوازم بهداشتی، پزشکی و دارویی، بخاری، لباس گرم، پتو و پوشاک بود که در قالب چندین کاروان به مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: بعد از بارندگی‌های سیل‌آسا در جنوب سیستان و بلوچستان پایگاه جمع آوری و کمک رسانی به سیل زدگان در محل دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی بر پا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: مهمترین فعالیت‌های این دانشگاه در مناطق سیلزده شامل پخت روزانه ۹ هزار پرس غذا، جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی از سطح کشور و بسته‌بندی و توزیع آنها بوده است.

وی بیان کرد: طبخ روزانه ۹ هزار پرس غذای گرم در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور سخنگوی دولت در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آغاز شده و غذاهای گرم برای توزیع بین سیل‌زدگان توسط خیران و با همکاری جمعیت هلال احمر در محل سلف سرویس دانشگاه انجام شده است.

نصیری ادامه داد: یکی از مـکانیزه‌ترین و مـجهزترین سلف سرویس‌های دانشجویی کشور در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در مجاورت ساحل دریا افتتاح شده که در طبخ غذا کمک بزرگی به سیلزدگان جنوب سیستان وبلوچستان است.

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار بعنوان مهمترین و تخصصی ترین دانشگاه کشور در حوزه دریانوردی و علوم دریایی دارای سه دانشکده، مهندسی دریا ، مدیریت و علوم انسانی و علوم دریایی در ۴۲ رشته تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی است که بیش از سه هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

این دانشگاه منطبق با استانداردهای سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و الزمات آموزشی دریانوردان (STCW۷۸) بوده و دارای گواهینامه اروپاست.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سیل پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل سیستان و بلوچستان سیل دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار سیستان و بلوچستان جنوب سیستان مناطق سیلزده سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

 در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

 محمدترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به‌صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

 همچنین به‌صورت مستمر آب‌معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب‌معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

 گفتنی است وسایل موردنیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

 ترکمانه تأکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟