Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@15:14:36 GMT

نقش دلال معروف و ممنوع الکار در تراکتور فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۳۳۴۲

نقش دلال معروف و ممنوع الکار در تراکتور فاش شد

صحبت‌های اعتراف گونه سرمربی تیم تراکتور نشان می‌دهد دلالی که از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود در کنار تیم حضور دارد، موضوعی که مالک باشگاه آن را رد کرده بود!

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۷ خردادماه سال جاری در ابلاغیه‌ای به تمام باشگاه‌های لیگ برتری از جمله تراکتور اعلام کرد از هرگونه همکاری با منصور عظیمی از فعالان حوزه دلالی فوتبال، خودداری و در صورت رویت هرگونه همکاری با وی مراتب را به این کمیته اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنوزی مالک باشگاه تراکتور پس از اطلاعیه کمیته اخلاق به سایت رسمی باشگاه تراکتور گفت: «ممکن نیست اجازه دهم کسی از جیب من برای دلالان کیسه بدوزد. بحث دلالی در تراکتور بخش خصوصی اصلا بی‌معنی است.» صحبتی که حالا پس از گذشت هفت ماه خلاف آن ثابت شده است.

حضور این «دلال» (به گفته کمیته اخلاق) و انجام فعالیت‌های نقل‌ و انتقالاتی باشگاه تراکتور توسط او، در دو سال اخیر بار‌ها از سوی رسانه‌های مختلف مطرح شده، اما هربار به نوعی از سوی مسئولان باشگاه تبریزی تکذیب شد تا اینکه ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مواجه با سوال خبرنگاران مبنی بر نقش منصور عظیمی در باشگاه تراکتور گفت: «کار نقل و انتقالات باشگاه دست عظیمی است. از اول فصل هم آنجا (باشگاه تراکتور) بوده، بحث الان هم نیست، او در دو سال گذشته هم در تراکتور بوده است».

با استناد به صحبت‌های الهامی که به نوعی اقرار باشگاه تراکتور به نقش عظیمی در این باشگاه محسوب می‌شود، مشخص شد این دلال در زمان محرومیت و با وجود ابلاغیه کمیته اخلاق در باشگاه تراکتور نقش پُر رنگی داشته و تکذیب‌های مکرر مدیران باشگاه تراکتور فرار از واقعیت بوده است. در این وضعیت به نظر می‌رسد لزوم ورود دوباره کمیته اخلاق به این ماجرا بیش از پیش احساس می‌شود و باید دید تضمین اجرای احکام کمیته اخلاق در باشگاه‌ها چیست.

در یک فصل و نیم اخیر که حضور برخی واسطه‌ها و دلال‌ها در باشگاه تراکتور پُر رنگ شده، ۹ بازیکن خارجی و چهار مربی در باشگاه تراکتور حضور داشته و دارند که اکثر آن‌ها در این تیم ناموفق بوده‌اند. آماری عجیب برای یک باشگاه خصوصی که از جیب هزینه می‌کند! هزینه‌های غیر قابل باور برای برخی بازیکنانی که کیفیت فنی چندانی هم از خود نشان نداده‌اند از جمله جذب فورچونه که تراکتور او را گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر نامیده بود. در تازه‌ترین ماجرا نیز کنستانت درخواست حدود ۸۰۰ هزار یورو از تراکتور کرده آن هم بدون اینکه یک دقیقه هم برای این تیم به میدان برود.

منبع: تسنیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تراکتور زنوزی تابناک ورزشی حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشگاه تراکتور کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کتاب «اخلاق و درام» نوشته نصرت الله تابش از انتشارات بنیاد سینمایی فارابی وارد بازار نشر شد.

نویسنده کتاب «اخلاق و درام» در این کتاب با تحلیل آثار دراماتیک نظیر «رومئو و ژولیت»، «مکبث» و «هملت» از ویلیام شکسپیر، «آناکارنینا» و «مرگ ایوان ایلیچ» از لئو تولستوی، «تصویر دوریان گری» از اسکار وایلد، «بینوایان» از ویکتور هوگو، «فاوست» از ولفگانگ گوته، «سریر خون» کوراساوا، «کشتن مرغ مقلد» رابرت مالیگمن، «معصومیت از دست رفته» داود میرباقری، «چشمه‌ باکره» اینگمار برگمن، «گلادیاتور» ریدلی اسکات، «پدرخوانده» کاپولا و آثار بسیار دیگر، در جست‌وجوی پاسخ به این پرسش است که آیا مفاهیم اخلاقی، صرفاً توصیه‌ای به هنرمند است یا بدون مفاهیم اخلاقی، اثری دراماتیک خلق نمی‌شود؟

این کتاب در شش فصل و از منظر پیرنگی به موضوع اخلاق و پیوند آن با درام به همراه مثال‌های متعدد سینمایی پرداخته است؛ اخلاق و درام با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در ۳۳۶ صفحه با قیمت ۲۹۰ هزار تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نیز امسال با یکصد عنوان کتاب و فصلنامه در غرفه بنیاد فارابی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ۲ شکل حضوری و مجازی پذیرای دانشجویان، پژوهشگران، اساتید و عموم علاقه‌مندان سینما است.

کد خبر 6090674

دیگر خبرها

  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف