Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق اف.بی.آی در سرمقاله‌ای برای روزنامه واشنگتن پست نوشت، اگر ترامپ برکنار هم نشود، ایالات متحده از هم نمی‌پاشد و حفظ می‌شود.

به گزارش ایسنا، جیمز کومی، مدیر سابق اف.بی.آی در سرمقاله‌ای برای روزنامه واشنگتن پست نوشت: من درباره مرگ دموکراسی آمریکا صحبت نمی‌کنم. مرگ دموکراسی در ایالات متحده برای دو قرن است که به صورت مدام پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله، تعداد زیادی از مردم آمریکا به افرادی با شخصیتی ضعیف رای می‌دهند که پس از آن به مصلحت آنها عمل نمی‌کنند اما این درجات مختلف در طول تاریخ ما صادق بوده است.

این سرمقاله در حالی منتشر شد که جمهوری خواهان سنای آمریکا به دنبال تبرئه کردن ترامپ از دو بند استیضاح هستند که کاخ سفید در دسامبر بابت نحوه برخورد و عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با اوکراین تصویب کرد.

سنای آمریکا با ۵۱ رای موافق در برابر ۴۹ رای مخالف روز جمعه اقدامی را متوقف کرد که از شاهدان برای حضور در دادگاه استیضاح ترامپ دعوت می‌کرد و یک رای گیری نهایی روز چهارشنبه قرار است برگزار شود که در آن تقریبا تضمین می‌شود که ترامپ تبرئه شود.

جیمز کومی از زمان برکناری در ۲۰۱۷ از سمت مدیر اف.بی.آی با ترامپ درگیر است.

وی روز جمعه در ادامه سرمقاله خود نوشت: قابل درک است که میلیون‌ها آمریکایی امروز شاهد تاریکی هستند. رئیس جمهوری ما فرد بد و رهبری فاقد صلاحیت است. او مدام دروغ می‌گوید، بر اختلافات نژادی آتش می‌افکند، تلاش می‌کند تا عدالت را دور بزند و نمایانگر یک عوام فریبی خودمحور است که بنیانگذاران آمریکا از آن ترس داشتند.

کومی افزود: آمریکایی‌ها این فرصت را دارند تا درباره ترامپ در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ تصمیم بگیرند. مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را استیضاح کرد و اگرچه احتمالا سنا او را تبرئه می‌کند، آمریکایی‌ها می‌توانند شاهد همه اینها باشند. رسانه آزاد از سوی متمم نخست قانون اساسی که به آمریکایی‌ها اجازه می‌دهد تا حقیقت را بدانند، حفاظت می‌شود.

مدیر سابق اف.بی.آی همچنین نوشت: آنها می‌توانند حقایق و روندها را ببینند و تصمیم بگیرند. در نوامبر، آمریکایی‌ها با اطلاعات کامل این فرصت را دارند تا تصمیم بگیرند چه نوع کشوری هستیم و از رهبرانمان چه انتظاری داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا استیضاح ترامپ مدیر سابق اف بی آی فرصت را دارند تصمیم بگیرند آمریکایی ها جیمز کومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو

دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینروز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود