Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:32:58 GMT

الهامی، دژاگه و خانزاده به کمیته انضباطی احضار شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۳۴۱۸

الهامی، دژاگه و خانزاده به کمیته انضباطی احضار شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی و دو بازیکن تیم تراکتور را به این کمیته احضار کرد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره گزارش رئیس کمیته داوران فدراسیون علیه نادر دست نشان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه پس از دیدار بین دو تیم سپیدرود و مس رفسنجان و بیان مطالبی علیه داور مسابقه، با توجه به محتویات پرونده و مفاد مصاحبه منتشره از سوی دست‌نشان، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 از مقررات انضباطی مصوب 1397 با لحاظ رعایت ماده 93 از این مقررات، به توبیخ کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته هفدهم برگزار و از سوی خداکرم ایزدپناه، مدیر تیم شاهین شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر توهین و افترا نسبت به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش و حمله فرد ناشناس به داور منسوب به باشگاه شاهین، به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است).

کمیته انضباطی به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اخطار می‌دهد چنانچه رفتار تماشاگران اصلاح نشود، در اولین بازی نسبت به محرومیت تماشاگران، مقررات انضباطی اعمال می‌شود.

* درباره تخلف رضا خانزاده، بازیکن تراکتور تبریز و همچنین با توجه به تخلفات صورت گرفته از سوی ساکت الهامی، سرمربی و اشکان دژاگه، بازیکن تراکتور و تماشاگران منتسب به این باشگاه، مقرر شد تا جلسه‌ای روز 14 بهمن ماه برگزار و تخلفات صورت گرفته بررسی شود. بر همین اساس نفرات فوق باید در جلسه کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

اعتراف باشگاه تراکتور به حضور یک دلال در کنار تیم/ دُم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ + صوت

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تراکتور تبریز فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تراکتور تبریز فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال میلیون ریال جریمه نقدی شاهین شهرداری بوشهر فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور