Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:55:42 GMT

مهلت ارسال آثار به کنگره ملی شعر کوثر ناب اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۳۷۷۸

مهلت ارسال آثار به کنگره ملی شعر کوثر ناب اعلام شد

محمدشریف اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شاعران کهگیلویه و بویراحمد آثار خود را تا مهلت مقرر از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۷۵۱۵۶۸۴۱ ارسال کنند.

وی افزود: نخستین کنگره ملی شعر آیینی و انقلابی کوثر ناب اسفندماه امسال و به همت سازمان بسیج مداحان کشور در تهران برگزار می شود.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع های این کنگره ملی شامل شهید سردار قاسم سلیمانی، سیره و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) و ۴۰ سال مقاومت و اقتدار ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی عنوان کرد: این کنگره ملی دارای دبیرخانه های استانی است و در هر کدام از استان ها نیز یکی از شاعران دبیری استانی آن را بر عهده دارد.

وی ابراز داشت: دبیری استانی این کنگره ملی در کهگیلویه و بویراحمد بر عهده حمید حسینیان از شاعران جوان استان است.

اسلامی گفت: جوایز این کنگره ملی شامل اعطای نشان فاطمی، تندیس کنگره و هدیه نقدی ۱۵ میلیون ریالی به ۱۰ نفر برگزیده خواهد بود.

برچسب‌ها شاعر کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری اجلاس شاعران هم سرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاعر کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری اجلاس شاعران هم سرا شاعر کهگیلویه وبویراحمد حوزه هنری اجلاس شاعران هم سرا کهگیلویه و بویراحمد کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • آثار سعدی را با نثری روان به نوجوانان ارائه می کنیم
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح