Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران-  چندی پیش مهدی یراحی یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشور، به دلیل صحبت درباره برخی از مسائل خارج از چارچوب و قانون در کنسرت‌های اخیرش از سوی وزارت ارشاد ممنوع الکار شد.   اما این خواننده به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به ممنوع الکار شدنش واکنش نشان داد و اعلام کرد که تمامی کنسرت‌های آینده‌اش لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پست وی به این شرح است:
"اينجانب مهدی یراحی، توسطِ مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى (اين بار به سبب گفته‌هايم در كنسرت‌هاى اهواز و كرج و... و اساساً به جهت سياق و نگرشم) تا اطلاع ثانوى عملاً از كار در سرزمينم ممنوع شده‌ام. به‌همین دلیل روند اخذ مجوز براى اجراهاى من در تمامى كنسرت‌هاى تهران و شهرستان‌ها مسدود و مجوزهاى از پيش صادر شده لغو گرديد. تا به امروز از محدوديتها و ناملايماتِ تحميل شده طى يك سال گذشته سخنى نگفته‌ام که در صورت نياز به آن موارد هم خواهم پرداخت؛ اما همچون گذشته فارغ از تمامى خساراتِ معنوی و مادى بى‌گمان بزرگترين ضايعه‌ی اين ممنوعيت، محروم ماندن از ديدارِ شما مخاطبان عزيز است.
تمام سانس‌های اجرا نشده، در کارنامه‌ی حرفه‌ای من ثبت خواهد شد."

پ/  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهدی یراحی کنسرت ممنوع الکار مهدی یراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات #فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • رزرو هتل در آمستردام
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است