Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اگر قصد یک خرید کاربردی در حوزه لوازم برقی را دارید و تصمیم دارید پول زیادی را برای خرید غیر ضروری وسایل برقی خرج نکنید، باید نکاتی را رعایت کنید:

به نیاز خود توجه کنید؛ توجه به نیاز باعث می‌شود چشم را روی بسیاری از گزینه‌ها ببندید و اسیر جو بازار نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به کیفیت و دوام و گارانتی کالا توجه کنید تا بتوانید از وسیله برقی خریداری شده، مدت زیادی استفاده کنید. وسیله برقی با کالا‌های دکوری متفاوت است و قرار نیست شما همیشه در حال تعویض آن باشید یا حتی آن را بر اساس مُد تغییر دهید.

از تجربیات دیگران غافل نشوید؛ اگر هنوز به اهمیت استفاده از تجربیات دیگران پی نبرده اید، بهتر است در زمینه خرید لوازم برقی از این گنج استفاده کنید. اگر در اطراف خود تازه عروس یا داماد‌هایی دارید که به خانه بخت رفته اند، گزینه خوبی برای به اشتراک گذاری تجربه هستند. مارک و مدل لوازم، نوع عملکرد و کارایی، گارانتی، کیفیت و تمام عوامل موثر بر مفید بودن یک وسیله برقی را از دیدگاه آن‌ها جویا شوید.

از پشیمانی دیگران باخبر شوید، اگر در اطراف شما دوست یا آشنایی هست که می‌تواند صادقانه تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد، از او درباره خرید‌های اشتباهش و دلیل آن سوال کنید. لوازم برقی ضروری یک جهیزیه

اکنون به بررسی لوازم برقی لازم برای یک جهیزیه اقتصادی می‌پردازیم، لوازمی که جزو مهم‌ترین کالا‌های برقی در هر جهیزیه‌ای به حساب می‌آیند و به صورت کلی مروری بر خرید‌های مهم در حوزه لوازم برقی خواهیم داشت: تلویزیون:  تلویزیون جزء لاینفک خرید هر جهیزیه‌ای است. کمتر خانه‌ای را خواهید دید که در آن تلویزیون وجود نداشته باشد یا صاحبان آن منزل تمایلی به داشتن این کالا نداشته باشند، در هنگام خرید تلویزیون باید به گزینه‌های مهمی توجه کنید؛ سایز تلویزیون جزو گزینه‌های مهم هنگام خرید آن است. بیشتر افراد علاقه به خرید تلویزیون با اندازه‌های بزرگ‌تر دارند، زیرا که وضوح تصویر در تلویزیون با اندازه بزرگ‌تر بالاتر است. همچنین کیفیت تصویر ارائه شده توسط تلویزیون نیز یکی دیگر از آن ویژگی هاست. رنگ بندی، میزان روشنایی صفحه، وضوح خیلی از موارد دیگر را می‌توان از طریق تنظیمات تلویزیون تغییر داد، اما برند‌های مختلف، تصاویر متفاوت با کیفیت متفاوتی را ارائه می‌دهند. پس در خرید تلویزیون عجله نکنید و تحقیقات گسترده‌ای را انجام دهید.
یخچال وفریزر: یخچال هم همپای تلویزیون در ردیف خرید‌های مهم قرار می‌گیرد. برند‌های متفاوت یخچال در بازار موجود است که هر کدام دلایل خاص خود را برای قانع کردن مشتری دارند، اما شما به نیاز خود توجه کنید. اگر اهل فریز کردن مقدار زیادی از مواد غذایی هستید، یخچال و فریزر‌های دوقلو گزینه مناسبی برای شما هستند چرا که فضای بسیار زیادی دارند، اما یخچال و فریزر‌های ساید بای ساید، فضای فریزری کمتری را به خود اختصاص می‌دهند. خیلی از افرادی که اهل خرید مواد غذایی تازه هستند ترجیح می‌دهند فریزر کم حجم تری را خریداری کنند. میزان انرژی مصرفی، برفک زدن، آب سرد کن و تعویض فیلتر آن، فضای داخلی یخچال از مواردی است که هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کنید. یکی از مشکلاتی که خیلی‌ها با یخچال و فریزر خود دارند، صدای آن است! اگر برند با کیفیتی از یخچال و فریزر را خریداری کنید، صدای کمتری را خواهید شنید. همچنین به دارا بودن برچسب انرژی نیز دقت کنید.
لباسشویی: یکی دیگر از لوازم برقی مهم در منزل هر خانواده ای، لباسشویی ست. خیلی‌ها به لباسشویی لقب بازوی راست خانه را می‌دهند، زیرا که امر مهمِ شستن لباس به عهده لباسشویی ست.

هنگام خرید لباس شویی به ظرفیت آن توجه کنید. خیلی‌ها لباسشویی با ظرفیت ۷کیلو را مناسب می‌دانند و جزو ظرفیت‌های محبوب در خانواده‌های ایرانی است. برنامه شست وشو و آبکشی در انواع لباس شویی‌ها متفاوت است. لطفا قبل از خرید لباس شویی به برنامه‌های پیش شست وشو، شست وشو و آب کشی توجه کنید. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد برنامه شست و شو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید و نتیجه بهتری نصیبتان شود. بعضی از دستگاه‌های جدید علاوه بر برنامه‌های از پیش تعیین شده، این امکان را برایتان فراهم می‌آورند که به دلخواه خود برنامه‌ای را برای شست وشو تنظیم کنید. اگر اطلاعات خود را در زمینه برنامه‌های لباسشویی بالا ببرید می‌توانید با کمی تحقیق لباسشویی را تهیه کنید که برنامه‌های مورد نیاز شما را داشته باشد. دارا بودن برچسب انرژی نیز از گزینه‌های مهم دیگر در هنگام خرید است.
جاروبرقی: به جاروبرقی نیز می‌توان به عنوان یکی از خرید‌های مهم در حیطه لوازم برقی جهیزیه نگاه کرد. جاروبرقی در هر خانه‌ای نقش مهمی را ایفا می‌کند و به طور معمول هفته‌ای دوتا سه بار استفاده می‌شود. هنگام خرید جاروبرقی به کم صدا بودن آن، قدرت مکش بالا و نوع کیسه آن توجه کنید. نکته دیگر وزن جاروبرقی است. خانم‌ها بیشترین تماس را با جارو برقی منزل دارند، از این رو وزن و اندازه جارو برقی از جمله نکات مهم برای خرید یک جارو برقی محسوب می‌شود تا بتوان آن را به راحتی جا به جا کرد. همچنین به کیسه موقت یا دایم جاروبرقی نیز توجه کنید که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. قطعا شما با خرید جاروبرقی با کیسه‌های موقت، باید هرچندماه هزینه‌ای را باتوجه به مصرف خود، برای کیسه جاروبرقی کنار بگذارید.   منبع: خراسان


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هزینه جهیزیه خرید تلویزیون گزینه های مهم یخچال و فریزر آن توجه کنید خرید های مهم هنگام خرید وسیله برقی لوازم برقی یک جهیزیه لباس شویی جارو برقی گزینه ها شست وشو خیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال