Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@11:38:26 GMT

ساماندهي يارانه نشر در نمايشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۳۷۹

ساماندهي يارانه نشر در نمايشگاه کتاب

خبرگزاری آریا- سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت : نمایشگاه کتاب با استفاده از روش های جدید، یارانه نشر را ساماندهی می کند و از تخلف های احتمالی نقد کردن بُن های کتاب جلوگیری خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ایوب دهقانکار افزود: طرح "ساماندهی یارانه نشر" از سال گذشته اجرا شد و ما از طریق این طرح توانستیم کاری کنیم که یارانه اختصاص یافته به موضوع کتاب، در محل خودش و صرفا برای خرید کتاب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره کتاب های قاچاق و تکثیر شده در نمایشگاه گفت : بانک عامل در اجرای این طرح نقش مهمی دارد و ما با استفاده از دستگاه های کارت خوان کاری می کنیم که بارکد کتاب هایی که در خانه کتاب ثبت شده است و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند در نمایشگاه کتاب عرضه شود .
سخنگوی نمایشگاه کتاب گفت : در این طرح ، کتاب های غیرامکان فروش ندارند و به این ترتیب از ورود کتاب های قاچاق جلوگیری خواهد شد .
وی در پاسخ به این سوال که نمایشگاه برای کتاب سازی ها چه خواهد کرد گفت : ما هم قبول داریم کتاب هایی که در نمایشگاه عرضه می شوند کیفیت لازم را ندارند و مطلوب و ایده آل نیستند، بر همین اساس طی جلسه هایی که در کمیته ناشران داخلی برگزار شده است قصد داریم از ورود کتاب هایی که به لحاظ محتوایی قوی نیستند جلوگیری کنیم .
دهقان کار گفت : گام اصلی که ما به دنبالش هستیم ، کیفی سازی نمایشگاه است و امیدواریم ناشران هم به ما کمک کنند .
وی افزود : کارهای نمایشگاه کتاب از یک ماه قبل آغاز شده است و گروه اجرایی در مصلا مستقر هستند . ثبت نام ها شروع شده است و ناشران بزرگ داخلی و خارجی مشغول ثبت نام هستند.
سخنگوی نمایشگاه گفت :ما این روزها درحال رایزنی با شورای اسلامی شهر تهران ، سازمان آتش نشانی، پلیس راهور ، شهرداری تهران و دستگاه هایی هستیم که در برگزاری نمایشگاه نقش دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از 26 فروردین تا 5 اردیبهشت 99 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساماندهی نمایشگاه کتاب سخنگوی نمایشگاه خبرگزاری آریا نمایشگاه کتاب کتاب هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شمع محفل» نوشته محمدعلی عباسی اقدم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود. این کتاب پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکترند» است.

کتاب «شمع محفل» در ۲۹۶ صفحه زندگی و زمانه آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی را روایت می‌کند که قریب به چهل سال در عرصه سیاست حضور مؤثر و مفیدی داشته و در بن بست‌ها و بزنگاه‌های دشوار دوران مبارزه با رژیم پهلوی نقش آفرینی و گره گشایی کرده است.

آیت الله تهرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وقت خود را در عرصه دشوار تعلیم و تربیت مصروف داشت که مهمترین آنها تربیت نیرو و انسان سازی بوده است.

کتاب «شمع محفل» پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکتند» است. پیش از این نیز کتاب «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی نهایت»، «کرشمه ماه» و «بهشتی در این حوالی» از این مجموعه عرضه شده اند.

کد خبر 6094909 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید