Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی، با حضور در مدرسه دخترانه الزهراء بخش نگور منطقه دشتیاری چابهار زنگ انقلاب را در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به صدا درآورد.

وزیر دفاع با حضور در جمع دانش آموزان مقطع متوسطه دخترانه الزهراء (س) با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را معجزه قرن دانست و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون پاک هزاران شهید سرافراز ایران اسلامی است، دارای عزت، سربلندی و استقلال واقعی در سطح منطقه و جهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع با اشاره به دوران پرفراز و نشیب ۴۱ ساله انقلاب اسلامی افزود: در جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ملت ایران اسلامی، تمامی اقوام دست به دست هم دادند و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید ساختند و در مقاطع مختلف نیز همبستگی، اتحاد و یکپارچگی ملت بزرگ ایران اسلامی تحت رهبری‌های داهیانه امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موجب شکست اردوگاه استکبار جهانی شده است.

وزیر دفاع با تقدیر و تشکر از همت ملی در کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان افزود: دولت و نیرو‌های مسلح همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و از هیچ کوشش و تلاشی در خدمت رسانی به مردم عزیز آسیب دیده فروگذار نمی‌کنند.

امیر سرتیپ حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود فشار‌های حداکثری آمریکایی‌ها علیه ملت ایران را شکست خورده و بی اثر دانست و تصریح کرد: ملت رشید، بصیر و مقاوم ایران اسلامی هرگز تسلیم زیاده خواهی‌های جبهه استکبار نشده و نخواهد شد و قطعاً از این مشکلات با سربلندی و موفقیت عبور خواهیم کرد.

وزیر دفاع گفت: به دشمنان ایران اسلامی یادآور می‌شویم که اگر کسی به حریم امنیت این ملت و آرمان‌های والایش تعدی کند با پاسخ دندان شکن فرزندان غیور ملت در نیرو‌های مسلح روبرو خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به شهادت سردار پر افتخار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع و تجلیل از این فرزند انقلاب این پیام را اعلام کردند که قدردان سربازان حافظ کشور و نظام شان هستند و هرگز اجازه نخواهند داد آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس در مسیر نورانی این شهید عزیز خلل ایجاد کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع استکبار جهانی امیر سرتیپ حاتمی انقلاب اسلامی ایران اسلامی وزیر دفاع ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور، مینسک آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس