Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مسابقات با حضور ۱۳۲ شطرنج‌باز در رده های سنی مختلف از شهرستان‌های ماکو، پلدشت، چایپاره، خوی، سلماس، ارومیه، نقده، اشنویه، میاندوآب، پیرانشهر و تکاب در ۹ دور به روش سوئیسی شتابی در سالن شطرنج ورزشگاه ۶ هزار نفری ارومیه برگزار شد.

در بخش مردان پس از «منسوبی»، «مهران حسین‌زاده»، «آرمین ظرافت‌شعار» و «منصور شایگان» هر سه از ارومیه به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش زنان نیز پس از «مکاری»، «هدیه هوسی» و «هستی داداش‌زاده» هر ۲ از ارومیه به ترتیب بر جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش رتبه‌داران زیر ۱۸۰۰ «ابراهیم ولیزادگان» از خوی، زیر ۱۶۵۰ «پیمان ناظمی» از نقده، زیر ۱۵۰۰ «مهدی اسماعیل‌زاده» از ارومیه و بدون رتبه‌بندی «عباس پورحسین» از ارومیه عناوین برتر را کسب کردند.

در رده‌های سنی مختلف مردان و زنان «ابراهیم آقانژاد» و «زرینه رشادت‌جو» در پیشکسوتان، «رضا اصغری» و «نگار حیدری» زیر ۱۸ سال، «محمدابراهیم نیرومند» زیر ۱۶ سال، «آیدین دمیا» و «فاطمه شمسی» زیر ۱۴ سال، «ایلیا نام‌آور» زیر ۱۲ سال، «کارینا عثمانی» و «آیشین خلیل‌زاده» زیر ۱۰ سال و «آراز قاسمی» در زیر هشت‌سال عنوان نخست را به خود اختصاص دادند.

شهریور امسال مسابقات شطرنح قهرمانی استان با حضور ۱۴۰ شطرنج باز در ۶ رده سنی به میزبانی ارومیه برگزار شد.

اردیبهشت امسال نیز آیلار لطفی و مهران حسین‌زاده ۲ شطرنج باز استان به ترتیب موفق به کسب مقام قهرمانی و ششمی رقابت‌های جام بین المللی بیستون کرمانشاه شدند.

پیشتر آیلار لطفی دختر شطرنج‌باز ارومیه‌ای برای شرکت در مسابقات جهانی ابوظبی امارات متحده‌عربی به تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شده‌است.

در حال حاضر ۵۰۰ شطرنج‌باز آذربایجان‌غربی دارای رنکینگ بین‌المللی از سوی فدراسیون جهانی هستند،  ۱۰۰ مربی و ۱۰۰ داور کارت دار درجه یک، ۲ و سه ملی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی امارات متحده عربی تیم ملی زنان مردان و زنان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی شطرنج باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم