Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:31:59 GMT

مشهد| بندهایی از توصیه‌های مقام معظم رهبری کتاب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۹۴۳

مشهد| بندهایی از توصیه‌های مقام معظم رهبری کتاب شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان خراسان رضوی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اقدام به چاپ ۲۰۰۰ نسخه از کتاب بندهایی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب کرد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ابراهیم زره‌ساز ظهر امروز همزمان با بزرگداشت ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در «بیانیه گام دوم انقلاب» آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهاردهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

زره‌ساز در ادامه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب را می‌توان یک برنامه جامع و کامل دانست که با در نظر گرفتن نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها مسیر پیش ونقشه راه امت اسلامی را نشان می‌دهد.

رونمایی از 4 کتاب‌ تازه کانون پرورش فکریافتتاح 3 آسمان نمای دیجیتال کانون پرورش فکری خراسان جنوبی همزمان با دهه فجرهجدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی» کانون پرورش فکری گلستان آغاز شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با همکاری شهرداری مشهد، موسسه فرهنگی به‌نشر و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به چاپ 2000 نسخه از کتاب(بندهایی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب) نمود.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها در اختیار معلمین پرورشی قرار گرفت تا با استفاده از آن، هر روز از ایام دهه فجر دانش‌آموزان را با یکی از مباحث مطرح شده در بیانیه از جمله :علم و پژوهش، معنویت و اخلاقیت، عدالت‌پروری و مبارزه با فساد و ...آشنا نمایند.

زره‌ساز اظهار داشت: همزمان با این مجموعه، فراخوان جشنواره به رنگ انقلاب نیز برای دانش‌آموزان ارسال شد تا با تکیه بر کتاب در سه محور فرهنگی، «نشریه دیواری و کاردستی»، هنری «نقاشی» و ادبی «نوشتن خلاق» خلاق اثر کنند و همزبان با راهپیمایی 22 بهمن آثار خورد را به مراکز کانون و واحد سیار مستقر در راهپمایی تحویل دهند و جایزه دریافت کنند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کانون پرورش فکری گام دوم انقلاب خراسان رضوی دانش آموزان زره ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

 سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی وضعیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و پارک علامه در منطقه هفت شهرداری به همراه داریوش آقاسی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و فرامرز نجف پور مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز و تعدادی از مسئولین ذیربط از این پارک و کانون بازدید کردند.

فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به مشکلات موجود فضای داخلی و حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ و همچنین وضعیت پارک علامه، از رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت موجود با تلاش و همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و شهرداری منطقه هفت و با استفاده از ظرفیت حوزه بسیج منطقه خبر داد.

موالی زاده می گوید: پارک علامه با مساحتی بیش‌از چهار هکتار بین خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده ‌است که محلات بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از این پارک استفاده می کنند. وضعیت‌موجود شایسته مردم این منطقه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است