Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:25:15 GMT

نمایش کمدی"عشق من حامد بهداد" در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۵۶۲۵

نمایش کمدی'عشق من حامد بهداد' در نیشابور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا آتشی مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه‌ی تئاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته اند آثاری در خور و فاخر را تولید و عرضه نمایند که درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد و تئاتر "عشق من حامد بهداد" کاری است که هنرمندان تئاتر همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به روی صحنه تئاتر آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: تئاتر کمدی "عشق من حامد بهداد" به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی " مسعود فرهادی " هنرمند نام آشنای تئاتر نیشابور، و با ایفای نقش حمید محمدی، وحید خزایی، ندازردی و دستیار کارگردانی:معین شاد و وحید خزایی، سرپرست گروه:حامد هادوی "گروه تاتر تصویر خیال"، طراح پوستر: سروش عالمی، ساخت تیزر:جعفر عمارلو، طراحی و اجرای صحنه:عیسی نیشابوری، انتخاب موسیقی:مهدی شکوهی بیدخت و امیر اثنی عشری، طراحی و اجرای نور:معین شاد، عکاس:خورشید زمندی، انتظامات سالن:حسن عربخانی، گیشه:عاطفه عربخانی به عنوان عوامل با این کار همکاری دارند.

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به داستان این نمایش پرداخت و گفت: این نمایش درخصوص دو دلداده سینما و تئاتر است که در کافه جلوی تئاتر شهر به همدیگر برخورد می‌کنند را به مخاطب ارائه می‌کند.

آتشی با اشاره به کارگردان این نمایش افزود: مسعود فرهادی تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون ده کار نمایشی ازجمله: برلین، کاکتوس، کچلون و دیو پشمالو، ببعی و گرگ ناقلا، او، انتظار با بوی نرگس  به روی صحنه برده و ساخت پنج فیلم کوتاه و یک انیمیشن را در کارنامه کاری خود دارد.

او تصریح کرد: همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تئاترکمدی"عشق من حامد بهداد"از ۱۲ الی ۱۷ بهمن ۹۸ هر روز از ساعت ۱۹ شب ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تماشاخانه چکاوک ماندگار واقع در انتهای منوچهری شمالی ۳ نیشابور به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام//ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر98 تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عشق من حامد بهداد روی صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر

آفتاب‌‌نیوز :

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید