Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیک‌آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت وضعیت بازارهای خودرو اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۵.۵ میلیون خودرو در سطح شهر تردد می‌کنند که حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد این خودرو‌ها خارجی است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه بازار تعمیرکاران راکد است، تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوای فعلی، تردد خودرو در سطح شهر کم شده  و این موضوع توانسته است بازار تعمیرات خودرو را تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: حال تعمیرکاران خوب نیست/ ۹۰درصد تعمیرگاه های موجود در شهر بدون مجوز هستند 

نیک‌آئین با تأکید بر اینکه هم‌اکنون به دنبال قطعات ایرانی با کیفیت هستیم، تصریح کرد: در خط تولید ایران خودرو و پارس خودرو، عقب هستیم و سعی کردیم بازار را پوشش دهیم، در نتیجه مدعی هستیم بازار با کمبود قطعات برای تعمیر خودرو مواجه نیست.

نیک‌آئین افزود: خوشبختانه اماکن بازرسی ارتباط خوبی با صنف تعمیر کاران خودرو دارند و تا حدی برخورد‌های لازم در این امر صورت پذیرفته است.

در پایان رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو از مردم درخواست کرد که در صورت وجود هرگونه مشکل با شماره ۷۷۵۳۱۷۲۳ تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند.

گفتنی است؛ تحریم‌ها یکی از دلایلی است که قطعه‌سازان برای گرانی مطرح می‌کنند و عده‌ای از تعمیرکاران خودرو برای تعمیر خودرو‌ها جواب قانع‌کننده‌ای را به مشتریان نمی‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعمیرکاران خودرو قطعات خودرو قطعات یدکی تحریم اقتصادی رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس

امیرمسعود عابدین: هونگچی سدان لوکس خود را به نام Guoya، برای رزرو توسط مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد. این خودرو تحت برند جدید Hongqi Golden Sunflower قرار می‌گیرد و آن را می‌توان یکی از اولین رقیبان مستقیم مرسدس‌بنز S کلاس و ب‌ام‌و سری ۷ به حساب آورد.

علاوه بر Guoya، سه مدل دیگر به نام‌های Guoyao، Guoli و Guoyue ناوگان Golden Sunflower این برند را تشکیل می‌دهند. گلدن سان فلاور نامی از گران‌ترین و مجلل‌ترین مدل‌های هونگچی است.

به گزارش خبرآنلاین، این مدل که قبلاً با نام هونگچی L۱ شناخته می‌شد، از زبان طراحی خودروی L-Concept استفاده می‌کند. نمای جلویی آن از یک جلوپنجره بزرگ آبشاری استفاده می‌کند که با ادوات کرومی تزئین شده است، در حالی که چراغ‌های جلوی گرد در هر دو طرف حس خاصی را به شما می‌دهند. لوگوی مرکزی و برجسته هونگچی قابل جمع شدن است.

شایان ذکر است که چراغ‌های جلو از فناوری DLP (پردازش نور دیجیتال) بهره می‌برند که چراغ‌ها را قادر می‌سازد تا نور را در جاده به حداکثر برسانند و نمادهایی را برای نشان دادن به عابران پیاده نمایش دهند. هونگچی ادعا می‌کند که طرح چراغ عقب از شکل "فانوس قصر" الهام گرفته شده است.

ابعاد این خودرو ۵۳۵۳/۱۹۹۸/۱۵۱۱ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۳۲۶۰ میلی‌متر است. هونگچی این مدل را در مدل‌های ۴ نفره و ۵ نفره عرضه می‌کند. از بغل، این خودرو دارای فاصله کم از سطح زمین، همراه با بدنه دو رنگ سفید - قرمز و رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی پره‌ای متراکم است.

دو گزینه پیشرانه برای مشتریان در دسترس است، پیشرانه پلاگین هیبریدی ۳.۰T و پیشرانه پلاگین هیبریدی ۴.۰T که هر دو با گیربکس ۸سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند. موتور ۳.۰T دارای حداکثر قدرت ۳۸۸ اسب بخار است. موتور ۴.۰T حداکثر قدرت ۴۸۲ اسب بخار دارد. هر دو پیشرانه با بسته‌های باتری لیتیومی سه‌تایی جفت می‌شوند، اما ظرفیت و برد مشخصی در حال حاضر توسط هونگچی به طور رسمی اعلام نشده است.

همانطور که قابل حدس بود، کابین خودرو مجهز به نمایشگر کیلومترشمار و یک صفحه‌نمایش مرکزی بزرگ است. لوگوی نمادین گلدن سان فلاور در فرمان خودرو دیده می‌شود. فضای داخلی نیز با تعداد زیادی روکش چوب تزئین شده که با پوشش چرمی نرم و مواد فلزی تکمیل شده است.

یک صفحه‌نمایش لمسی در ردیف عقب برای کنترل عملکردهای داخلی مانند گرمایش صندلی، ماساژ و دمای تهویه‌مطبوع وجود دارد. امکانات دیگر عبارت‌اند از هدآپ دیسپلی با قابلیت واقعیت افزوده، حالت تعامل چندحالته چهره، صدا و حرکت و تنظیم هوشمند نور محیط.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901417

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی