Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناهید شهرامی نیا سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: طرح ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده با هدف کاهش آمار تصادفات و متوفیات عابران پیاده در محور‌ها، روستا‌ها و مراکز جمعیتی که دارای بیشترین میزان تردد عابران می‌باشند، به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اجرای الزام کاهش سرعت وسایل نقلیه در جاده‌ها اشاره کرد و افزود: این اداره کل به زودی نسبت به اجرای سرعتگاه‌های استاندارد مطابق آخرین ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام خواهد کرد.

شهرامی نیا گفت: در این راستا با نصب تابلو‌های ترکیبی و منفرد شامل محدودیت سرعت، محل عبور عابر پیاده و تابلوی پیش اگاهی  سرعتکاه به رانندگان عبوری هشدار‌های لازم داده خواهد شد.

او افزود: مرحله اول این طرح در محور شهید صالحی بابل که از پر تردد‌ترین محور‌های فرعی استان است، آغاز شده و با توجه به تأمین اعتبار ملی، تا پایان سال در سایر محور‌های واجد شرایط اقدام خواهد شد.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: رانندگان انواع وسایل نقلیه با سرعت مجاز و مطمئنه در محور‌های مواصلاتی استان رفت و آمد کنند تا علاوه بر افزایش ایمنی تردد، گام‌هایی مؤثر جهت کاهش تصادفات جاده‌ای بویژه کاربران آسیب پذیر برداشته شود.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای تصادفات رانندگی حوادث مازندران عابران پیاده تردد عابران ایمنی تردد اداره کل جاده ای محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد