Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: یادواره شهدای عشایر کهگیلویه و بویراحمد صبح ۱۵ بهمن ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می‌شود.

محمدی از حضور مهمانان کشوری و اجرای چندین محور برنامه در قالب این یادواره خبر داد و ابراز کرد: فضا سازی و برگزاری نمایشگاه فرهنگی در قالب این یادواره دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نیز در ۱۴ بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه عشایر استان به سایر برنامه‌های هدف گذاری شده برای دهه فجر سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران نیز در ایام دهه فجر دیده شده است.

وی افزود: همچنین نشست‌های بصیرتی در سطح استان اجرایی خواهد شد.

محمدی با اشاره به شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی برکات متعددی داشت.

وی اظهار کرد: باید مکتب سلیمانی را ترویج دهیم و نباید اجازه داد در جامعه نقش این شهید والامقام کمرنگ شود.

کد خبر 4841210

منبع: مهر

کلیدواژه: عشایر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس قاسم سلیمانی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود