Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:38:00 GMT

دو طرح آموزشی در ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۶۶۸۸

دو طرح آموزشی در ساوه افتتاح و کلنگ زنی شد

ایسنا/مرکزی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و در مراسمی با نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، دو طرح آموزشی در ساوه به صورت رسمی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در این آئین با اشاره به کسب رتبه برتر میزان تعهد خیرین مدرسه ساز شهرستان ساوه در سطح استان مرکزی و کشور، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز ساوه در  امور خیرخواهانه همواره پیشتاز و پیشگام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم فراشیانی با اشاره به مشارکت بالای خیرین مدرسه ساز در این شهرستان اظهار کرد: مشارکت خیرین در تامین فضاهای آموزشی بسیاری از چالش‌های آموزش و پرورش را برطرف کرده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد جمعیتی در ساوه به دلیل مزیت مهاجر پذیری گفت: رشد جمعیت ساوه مسئولیت ما را برای احداث و توسعه فضای آموزشی دو چندان کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در ادامه با تقدیر از خدمات حاج ابراهیم عسگریان مدیر گروه صنعتی شیشه کاوه در احداث این دبیرستان و تعهد ساخت یک مدرسه دیگر در سال آینده اظهار کرد: کار ارزشمند خانواده عسگریان فقط مدرسه سازی نیست بلکه تربیت نیروی انسانی برای کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال آینده هفت مدرسه در شهرستان ساوه افتتاح می‌شود، افزود: از این تعداد دو طرح آموزشی خیرساز است و هم اکنون عملیات اجرایی یک پروژه آغاز و در ادامه دو پروژه دیگر با کلیه امکانات رفاهی احداث خواهد شد.

فراشیانی با اشاره به افتتاح پروژه آموزشگاه ۶ کلاسه نیکان کاوه (استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه دخترانه) به همت گروه صنعتی شیشه کاوه اظهار کرد: این پروژه ۶ کلاسه با ۸۲۵ متر مربع زیر بنا، ۶۰۰ متر مربع محوطه سازی و ۱۳۰ متر طول دیوارکشی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی همچنین گفت: عملیات اجرایی مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه نیکان کاوه نیز با برآورد هزینه ۳۰ میلیارد ریالی به مساحت ۱۹۰۰ متر مربع توسط گروه صنعتی شیشه کاوه آغاز شد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده عسگریان و مدیریت گروه صنعتی شیشه کاوه و نیز کادر نظارتی و افرادی که در عملیات احداث این مدرسه همکاری و مشارکت داشتند تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه در دهه فجر خیرین مدرسه سازی ساوه استانی اقتصادی گروه صنعتی شیشه کاوه شهرستان ساوه خیرین مدرسه ساز دو طرح آموزشی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل