Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به آماده سازی ۲۰۰ سری جهیزیه جهت توزیع بین زوج های کم برخوردار، گفت: توزیع این جهیزیه ها از آغاز دهه فجر خواهد بود. همچنین ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر نیز به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی امروز در حاشیه مراسم افتتاح ۷ واحد مسکونی در منطقه مزرعه قاسمِ خمین، گفت: شعار بسیج سازندگی استان مرکزی در دهه فجر امسال «خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» است که در این راستا ۱۸۵ طرح عمرانی و تولیدی به ارزش ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که ۴۵ طرح آن مربوط به اشتغال زایی و کارگاه های اقتصاد مقاومتی و ۱۴۰ طرح آن عمرانی و مربوط به خانه سازی، قنوات، لایه روبی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

محترمی افزود: این طرح با مشارکت ۴۰۰ گروه جهادی که  ۱۲ هزار جهادگر در آن مشارکت دارند، در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تقویت اقتصاد مقاومتی انجام می گردد. همچنین ۵۰ گروه جهادی در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و پزشکی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به آماده سازی ۲۰۰ سری جهیزیه جهت توزیع بین زوج های کم برخوردار، عنوان کرد: توزیع این جهیزیه ها از آغاز دهه فجر خواهد بود. همچنین ۱۰۰۰ بسته لوازم التحریر نیز به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از تفکر بسیج، این تفکر به جایگاهی رسیده است که همه انسان‌ها با هر تفکری می‌آیند و در چارچوب این تفکر برای رضای خدا قدم بر می دارند و طبیعتا آنچه که در بسیج اثرگذار است، حضور چنین افرادی با این نگاه است.

وی فرهنگ بسیج را بزرگترین اثرگذار و نقش آفرین در عرصه محرومیت زدایی از جامعه برشمرد و ضمن بیان اینکه این موضوع از شاخصه‌های بسیج محسوب می‌شود اظهار کرد: بسیج در جا‌هایی خدمت رسانی می‌کند که هیچکس اطلاع ندارد و بازگو هم نمی‌شود و چه بسا خود بسیجیان نیز نسبت به عمق تاثیر خدمتی که برای رضای خدا به مردم ارائه می‌دهند توجهی ندارند.

محترمی خاطر نشان کرد: تنها بسیجیان هستند که آمادگی دارند برای دورترین و محروم‌ترین مناطق با حداقل امکانات و هزینه و بیشترین تولید، به صورت داوطلبانه خیز بردارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ۲۰۰ سری جهیزیه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق (ع) گفت: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه روز چهارشنبه این شورا ضمن گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره) اظهار داشت: برای معلمان که مجاهدان عرصه علمی و فرهنگ هستند، آرزوی توفیق دارم.

وی سپس درخصوص شهید مطهری اظهار داشت: در کنار آثار شهید مطهری که حقیقتا سرمایه فرهنگی و علمی جامعه ما است، باید سیره علمی اثرگذار ایشان نیز تبیین شود.

دبیر شورای نگهبان افزود: ویژگی ممتاز شهید مطهری (ره) نیازشناسی علمی و فرهنگی جامعه بود و چون حرکت خود را براساس این نیازشناسی دقیق ساماندهی کرد در بیداری جامعه نقش تاثیرگذار داشت.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه شهید مطهری معلم تراز انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: محتوای آثار شهید مطهری سرمایه‌ای عظیم برای مقابله با شبهات دشمنان امت اسلام است.

وی همچنین تاکید کرد که معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است و هرچه این مجاهدت کامل‌تر انجام شود، جامعه سعادتمندتر خواهد شد.

امام صادق (ع)؛ جهادگر بزرگ فرهنگی

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام صادق (ع) و عرض تسلیت بدین مناسبت، بیان داشت: ایشان در روزگاری که جهان اسلام با نفوذ افکار بیگانگان و همچنین تحریف معارف اسلامی مواجه بود، با تعیین درست اولویت‌ها، دست به جهاد بزرگ فرهنگی زدند.

وی خاطرنشان کرد: ثمرات ارزشمند آن جهاد بزرگ فرهنگی از سرمایه‌های ماندگار امت اسلام است.

آیت‌الله جنتی این نکته را هم یادآور شد که امام صادق (ع) همزمان با تدریس و تربیت شاگردان، نظام و ساختار آموزشی جامعی طراحی کردند که قابلیت الگوبرداری در همه زمان‌ها دارد و هرچه نظام آموزش و پرورش ما به این نظام آموزشی نزدیک‌تر شود، توفیقات بیشتری کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم