Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@12:36:39 GMT

دستگیری عامل تیراندازی نمایشگاه اتومبیل در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۱۶۶

دستگیری عامل تیراندازی نمایشگاه اتومبیل در کرمانشاه

حوادث رکنا: عامل تیراندازی به نمایشگاه اتومبیل در خیابان شهید چمران این شهر با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان دستگیر شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی با سلاح شکاری، بلافاصله ماموران کلانتری 11 خیبر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که یک نمایشگاه اتومبیل به وسیله سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته و فرد ضارب نیز متواری شده است.

سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد: پس از این حادثه ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب در پایان و با بیان اینکه متهم دستگیر شده انگیزه خود را از این کار اختلافات شخصی عنوان کرد از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی حادثه اخبار حوادث تیراندازی ماموران پلیس کرمانشاه شهید امنیت اخبار کرمانشاه ایران فیلم عکس مرد چین ویروس کرمانشاه دختر تجاوز اخبار تهران نمایشگاه اتومبیل عامل تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد