Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، ۹ پروژه عمرانی و ۲ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جنوب غربی استان کرمان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شاتا، در دومین روز سفر محسن صالحی‌نیا به مناطق جنوب و جنوب غربی استان کرمان عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت بخشی از معابر نواحی صنعتی زید آباد و پاریز به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان و شهرداری پاریز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، واحد صنعتی مسباره سازان جنوب، تولید کننده مس بلیستر از ضایعات و سرباره‌های سرد و نسوز معادن مس با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت تسهیلات بانکی و شهرداری پاریز و ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر در ناحیه صنعتی زید آباد به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه قادر است در ماه از یک ‌هزار و 500 تن مواد معدنی، 250 تن مس با عیار 98 درصد تولید کند.

بهره‌برداری از واحد صنعتی مات و بلیستر مس پاریز با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، از دیگر طرح‌های صنعتی بود که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ناحیه صنعتی پاریز آغاز شد.

صالحی‌نیا همچنین با حضور در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان، پروژه روشنایی معابر به طول ۶ کیلومتر و ۲۳۰ عدد چراغ LED با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان را افتتاح کرد.

بهره‌برداری از پروژه F.T.T.H تأمین نیاز مخابراتی واحدهای تولیدی بر پایه فیبر نوری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و پروژه روشنایی معابر به طول ۳ کیلومتر و ۱۵۰ عدد چراغ با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و عملیات اجرایی پروژه اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی و سیلاب به طول ۲ کیلومتر و دبی ۵ مترمکعب با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، از دیگر پروژه‌های عمرانی بود که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان آغاز شد.

همچنین در ادامه حضور صالحی‌نیا در شهرک صنعتی شماره ۲ سیرجان، طرح صنعتی کامکان با ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه داخلی و ۱ میلیون دلار سرمایه خارجی و پیش‌بینی اشتغال برای ۸۰ نفر کلنگ زنی شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با حضور در شهرک صنعتی بردسیر، پروژه شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی معابر با اعتبار ۷ میلیارد ریال و پروژه زیرسازی و آسفالت بخشی از معابر به مساحت ۱۵ هزار مترمربع با اعتبار ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان را نیز افتتاح کرد.

کلنگ محل استقرار اصناف در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در شهرک صنعتی بردسیر نیز در جریان این سفر به زمین زده شد تا پس از آماده سازی، برای واگذاری در اختیار اتاق اصناف شهرستان بردسیر قرار گیرد.

تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام اولویت کاری ماست

در ادامه این سفر، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با صنعتگران و تولید کنندگان شهرک‌ صنعتی بردسیر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی دقیق، برای بهره‌برداری کامل از ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور تلاش می‌کنیم و تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام نیز اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

صالحی‌نیا گفت: در راستای حفظ و اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت، با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود و ایجاد زیرساخت‌های لازم نسبت به جلب مشارکت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران برنامه‌ریزی نموده‌ایم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح میلیارد ریال از محل اعتبارات حضور معاون وزیر صنعت جنوب غربی استان کرمان شهرک صنعتی شماره معدن و تجارت میلیارد ریال بهره برداری روشنایی معابر عملیات اجرایی صنعتی بردسیر نواحی صنعتی طرح صنعتی صالحی نیا آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد