Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@03:23:53 GMT

راموس و دربی خاص؛ دو رکورد در تیررس کاپیتان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۴۶۴

راموس و دربی خاص؛ دو رکورد در تیررس کاپیتان

سرخیو راموس می تواند امشب برابر اتلتیکو به دو رکورد ویژه در تاریخ دربی های مادرید دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سرخیو راموس اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد، امروز برابر اتلتیکو دربی شماره 42 خود را تجربه خواهد کرد. دیداری که از ساعت 18.30 در برنابئو برگزار خواهد شد. او به این ترتیب با رکورد مانولو سانچیس و پاکو خنتو برابری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس همچنین در ال کلاسیکوی اخیر توانسته بود برای چهل و سومین بار برابر بارسا قرار بگیرد و از این حیث نیز رکورددار شود.

 

 

 

 

او در بازی امروز میان بازیکنان، بیشترین گل را هم در دربی ها به ثمر رسانده است. در 19 برد، 14 تساوی و هشت شکست برابر اتلتیکو، کاپیتان رئال زننده شش گل بوده؛ از جمله گل به یاد ماندنی دقیقه 93 در فینال لیگ قهرمانان 2014 لیسبون.

در اتلتیکو کوکه با 29 حضور در دربی و کاستا با چهار گل زده رکورددار هستند.

 

اگر رئال امشب پیروز شود، راموس با 20 پیروزی به رکورد مانولو سانچیس خواهد رسید. از تابستان 2005 تا 28 سپتامبر 2013 راموس هرگز شکست در دربی را تجربه نکرده بود اما از همان سال تاکنون راموس تنها یک دربی لالیگا را پیروز شده است که به برتری 1-3 فصل گذشته بر می گردد. او پیروزی 0-3 سال 2017 را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

این بازی شماره 633 راموس با پیراهن رئال است که 439 تایش در لالیگا بوده و با رکورد فرناندو هیه رو برابری خواهد کرد. به این ترتیب راموس به پله پنجم از حیث تعداد بازی برای رئال در لالیگا خواهد رسید.

 

 

سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید برابر اتلتیکو سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان