Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون انتخابی برای معرفی نماینده کشورمان در رشته ترتیل سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از صبح روز پنجشنبه، ۱۰ بهمن‌ماه آغاز و در دو نوبت صبح و عصر ادامه یافت. و در نهایت احسان محمدی، با بیشترین امتیاز از سوی هیئت داوران به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آزمون ۱۱ شرکت‌کننده که حائز رتبه ممتاز رشته ترتیل در پنج دوره اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم شده بودند، حضور داشتند که به رقابت با یکدیگر پرداختند.

محمدمهدی بیگی از تهران، علی قنبری از تهران، حسام قانعی از فارس، فؤاد مولودی از کردستان، حجت‌الاسلام امین صیدی از کرمانشاه، مهدی کشاورز از فارس، احسان محمدی از خراسان رضوی، بهزاد صادق‌زاده از اردبیل، محمدجواد جاوری از تهران، محمدجواد نصیری از اصفهان و سیدرضا حسینی از زنجان ۱۱ شرکت‎کننده حاضر در این رقابت بودند که در نهایت احسان محمدی بیشترین امتیاز را برای حضور در مسابقات بین‌المللی کسب کرد.

همچنین داوری این آزمون را هشت نفر از داوران کشوری و بین‌المللی کشورمان شامل محمدرضا پورزرگری و عباس امام‌جمعه در رشته تجوید، رحیم خاکی و امین پویا در رشته صوت، محسن یاراحمدی و صالح اطهری‌فرد در رشته لحن و حمیدرضا مستفید و حسین اخوان‌اقدم در رشته وقف و ابتدا را بر عهده داشتند.

یادآور می‌شود امسال برای اولین‌بار تصمیم گرفته شد تا رشته ترتیل به سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اضافه شود، با توجه به این موضوع، انتخاب نماینده کشورمان در این رشته مستلزم برگزاری آزمون از برگزیدگان این رشته در پنج سال اخیر مسابقات سراسری قرآن کریم بود.

سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران فروردین ماه سال آینده در شهر مشهد در گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کد خبر 4840805

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن محمدرضا پورزرگری خراسان رضوی تمدن نوین اسلامی نشست علمی کنفرانس بین المللی قاسم سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فعالیت های قرآنی ولایت فقیه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی آیت الله جوادی آملی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی ایام فاطمیه پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران کتاب سال حوزه نماینده کشورمان احسان محمدی رشته ترتیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا