Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@22:24:42 GMT

سفر تیم ملی فوتسال بانوان روسیه به ایران لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۷۷۸۷

سفر تیم ملی فوتسال بانوان روسیه به ایران لغو شد

سفر تیم ملی فوتسال بانوان روسیه برای برگزاری دیدار دوستانه با ملی‌پوشان کشورمان لغو شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال بانوان روسیه که قرار بود اسفندماه برای برگزاری دیداری دوستانه به کشورمان سفر کند از حضور در ایران انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم قرار بود روزهای اول و دوم اسفندماه با تیم ملی کشورمان مسابقه دوستانه برگزار کند. همچنین با برنامه ریزی مسئولان دیدار دوستانه‌ای با جوانان ایران نیز درنظر گرفته شده بود.

تیم ملی فوتسال بانوان بعد از مدت طولانی با مشخص شدن سرمربی تیم ملی اردوهای آمادگی خود را آغاز کرد و مسابقه دوستانه با روسیه نیز جهت بالا بردن سطح آمادگی ملی‌پوشان درنظر گرفته شده بود که با انصراف روسیه از سفر به ایران باید اردوهای داخلی را برگزار کنند.

همچنین با شرایط موجود فدراسیون فوتبال و وضعیت نامناسب بودجه شاید مسابقه برون مرزی نیز انجام نشود. با این تفاسیر کار تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی خود سخت‌تر می‌شود.

لیگ برتر فوتسال بانوان| تثبیت صدرنشینی هیئت خراسان رضوی به لطف تفاضل گل بهتر

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال تیم ملی فوتسال بانوان روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم) تسهیلگری مجلس برای درمان ناباروری (فیلم) ترکیبات هورمونی در بدن‌سازان چه عوارضی دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین