Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نشست خبری فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور با اجرای محمود گبرلو در محل نشست‌های پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه برگزار شد.  تاریخ انتشار: 15:57 - 12 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۲۶۳

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور با اجرای محمود گبرلو در محل نشست‌های پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سامان سالور کارگردان اثر، محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور و متین ستوده بازیگران و سایر عوامل این فیلم سینمایی در نشست خبری فیلم سینمایی «سه کام حبس» حضور داشتند. این نشست خبری با دقیقه ای سکوت در احترام جانباختگان سانحه هواپیمایی اکراین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کامل آثار سودای سیمرغ فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده متن کامل نشست خبری جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده معرفی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید برای مشاهده برنامه سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر ۳۸ اینجا کلیک کنید

سامان سالور پیرامون ازیاد تولید آثار پیرامون اعتیاد گفت: طرح کلی و ایده این فیلمنامه نزدیک به سه سال طول کشید، این فیلم شاید قبل از خیلی از فیلم‌ها برای ساخت به فکر ما رسید، ما خواستیم جنبه دیگری مشکلات اعتیاد در خانواده را به نمایش بگذاریم. 

وی در همین راستا ادامه داد: به عنوان مثال نقشی که محسن تنابنده در این فیلم بازی کرده نسبت به آثاری مثل لامپ صد کاملا متفاوت است، این فیلم بافت تازه ای از تاثیر اعتیاد بر خانواده را نشان می دهد. حتی اگر یک نفر با دیدن این فیلم به فکر ترک اعتیاد یا نرفتن به سمت بیفتد ما کارمان را انجام داده ایم. 

سالور ادامه داد: به نظر من سوژه فیلم سه کام حبس اصلا تکراری نبود، وی فردی است که تلاش می کند تا زندگی بهتری داشته باشد. لزوما فکر نمی کنم که استفاده از قصه و بازیگر و رفتن به سوی قصه منافاتی با نوگرایی ندارد، هر بیننده می تواند برداشتی شخصی از اثر داشته باشد. 

وی درباره حضور کمرنگ پلیس در فیلم اظهار کرد: واقعیت این است که سه کام حبس داستانی پلیسی نیست، پلیس به عنوان محور اصلی داستان نبود بلکه قصه آدم هایی بود که درگیر ماجرای اعتیاد شده اند. 

کارگردان سه کام حبس درباره فضاسازی و طراحی صحنه اثر ادامه داد: در طراحی صحنه مخصوصا در بخش بیمارستان اغراقی صورت نگرفته و من این انتخاب را براساس مستندات و عکس و آخرین حضورم در یک بیمارستان انجام دادم. درباره پایان و به نوعی وجود کورسوی امید آخر فیلم شاید برخی بگویند که نخ نما بوده اما من اعتقاد دارم که در بدترین شرایط هم جای امید هست.

سالور افزود: ما تمام تلاشمان تاثیرگذاری بر مخاطب بود، به طور معمول برای چنین آثاری تهیه کننده و حامی به سختی گیر می آید اما به هر سختی که بود با کمک دوستان پشت و جلوی دوربین این اثر را به مقصد رساندیم. 

وی درباره کمک محسن تنابنده پیرامون به نگارش فیلمنامه اذعان کرد: محسن تنابنده همواره در کنار بازیگری با خودش ایده های فراوانی می آورد که می تواند در فیلمنامه به کارگردان کمک کند، تنابنده فیلمنامه را به خوبی می شناسد و به همین دلیل گپ و گفت با وی لذتبخش است، حتی پایان اثر نیز طی گپ و گفت تنابنده با پریناز ایزدیار شکل گرفت. 

ساسان سالور تهیه کننده اثر درباره احتمال موفقیت سه کام حبس در گیشه گفت: به نظرم اگر فضای مناسب تبلیغاتی برای فروش صورت گیرد، بدون شک این فیلم هم می تواند گیشه خوبی داشته باشد، البته سرمایه گذار این فیلم به هیچ وجه با هدف گیشه وارد اثر نشد اما ما هم به دنبال فروش و تاثیرگذاری خوب اثر هستیم. 

تنابنده درباره ایفای نقش در سه کام حبس گفت: من از حضور در این فیلم بسیار لذت بردم، راجع به فیلمنامه من همان اندازه کنار کار بودم که پریناز ایزدیار حضور داشت، تمرینات قبل از فیلمبرداری به من کمک کرد که در اولین سابقه همکاری خود با پریناز ایزدیار بازی قبال قبولی ارائه دهم. 

ایزدیار درباره بازی خود در فیلم سه کام حبس گفت: تجربه بازی در سه کام حبس و بازی در کنار محسن تنابنده بی نظیر بود، من بسیار از وی یاد گرفتم، مهمترین ویژگی تنابنده این است که به عنوان یک بازیگر به شدت حواسش به بازیگر روبروی خود است. 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا جشنواره فیلم فجر اخبار سینما نشست خبری فیلم سینمایی کلیک کنید برای مشاهده جشنواره فیلم فجر ۳۸ پریناز ایزدیار محسن تنابنده سامان سالور سه کام حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند

امتداد - مجموع سود ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ بانکهای بالا که به ترتیب از بیشترین سود تا کمترین درج شده اند بالغ بر ۵۵ هزارمیلیاردتومان (همت) است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این گزارش به توصیف و تحلیل سود و زیان ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ مرتبط با هفت بانک بورسی ملت، پاسارگاد، اقتصاد نوین، تجارت،سامان،صادرات و پارسیان می پردازیم.

مجموع سود ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ بانکهای بالا که به ترتیب از بیشترین سود تا کمترین درج شده اند بالغ بر ۵۵ هزارمیلیاردتومان (همت) است.

بانک ملت با ۲۷ همت سود ۹ ماهه حدود ۴۹ درصد از سود مجموع هفت بانک را به خود اختصاص داده است.

پاسارگاد با ۱۷ همت ،اقتصادنوین ۹ همت ، تجارت ۶ همت ، سامان ۴ همت ، صادرات ۲ همت سود و پارسیان با هشت همت زیان که تنها بانک زیانده در بازه ۹ ماهه است در رتبه های بعدی از حیث قدرمطلق سود و زیان هستند.

نرخ بازده درآمدها که نشان می دهد به ازای هر ۱۰۰ واحد از مجموع درآمدها چه میزان سود خالص ایجاد می شود در بانک پاسارگاد ۵۸ درصد ، سامان ۴۹ درصد ، اقتصاد نوین ۴۷ درصد ، ملت ۴۳ درصد ، تجارت ۲۱ درصد و صادرات ۱ درصد می باشد بانک سامان به دلیل زیان ۹ ماهه بازدهی از درآمد ندارد.

در بانکهای ملت و پاسارگاد حدود ۸۶ درصد از درآمدها ناشی از درآمد تسهیلات است سهم درآمد تسهیلات از کل درآمدها در بانک اقتصاد نوین ۶۳ درصد ، صادرات ۵۰ ، سامان ۴۸ درصد و تجارت ۴۵ درصد است.

 

بنابراین ترکیب منابع دو بانک ملت و پاسارگاد از حیث منابع وکالتی و مالکیتی در وضعیت بهینه قرار دارد.

کم خرج ترین بانک ها

تجزیه هزینه های هفت بانک نشان می دهد سهم هزینه های اداری و تشکیلاتی از کل هزینه ها در بانک پاسارگاد ۳۹ درصد و از این حیث کم خرج ترین بانک در بین هفت بانک از نظر هزینه های اداری ، پرسنلی و تشکیلاتی است این شاخص در:

بانک اقتصاد نوین ۴۲ درصد پارسیان ۶۴ درصد ملت ۷۵ درصد صادرات ۷۷ درصد تجارت ۷۹ درصد و سامان ۸۱ درصد است.

اینکه سامان با توجه به تعداد شعب و تجهیزات و پرسنل اصلا در حد ملت و صادرات و تجارت نبوده اما بیشترین وزن هزینه اش ، اداری و پرسنلی است محل تامل است.

ضمنا میانگین سهم هزینه تامین مالی در هفت بانک از کل هزینه ها معادل ۹ درصد است در بانک پارسیان سهم هزینه تامین مالی از کل هزینه ها ۲۲ درصد و بسیار بیشتر از میانگین هفت بانک و بانک سامان با سهم زیر یک درصدی از این حیث مطلوبترین حالت را دارد.

طبق گزارش اخباربانک، میانگین سهم هزینه مطالبات از کل هزینه ها در مجموع هغت بانک معادل ۱۳ درصد می باشد.

در بانک ملت سهم هزینه مطالبات از کل هزینه ها چهار درصد و در بانک اقتصاد نوین سهم هزینه مطالبات از کل هزینه ها ۳۱ درصد به ترتیب کمترین و بیشترین سهم را دارند این شاخص در:

بانک تجارت ۱۱ درصد پارسیان ۱۲ درصد صادرات ۱۳ درصد سامان ۱۶ درصد و پاسارگاد ۲۲ درصد است.

البته باید گفت ممکن است کم بودن سهم این هزینه در برهی بانکها بدلیل عدم ثبت کافی هزینه مطالبات باشد که گزارش حسابرسان نیز معمولا موید این نکته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند