Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دقایق پایانی نیمه اول دیدار تیم‌های شهر خودرو و ماشین‌سازی سرمربی تیم میهمان به دلیل اعتراض به یک تصمیم داور از بازیکنانش خواست تا به بازی ادامه ندهند. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو مشهد و ماشین‌سازی تبریز از ساعت 15:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر نیمه اول این بازی محمدحسین زاهدی‌فرد، داور مسابقه یک ضربه پنالتی برای تیم میزبان گرفت که این تصمیم با اعتراض شدید نیمکت ماشین‌سازی همراه شد. داور در پی این اعتراضات به احد شیخ‌لاری سرمربی این تیم کارت زرد نشان داد که این اقدام عصبانیت بیشتر او را در پی داشت تا حدی که سرمربی ماشین‌سازی از بازیکنان تیمش خواست از زمین بازی خارج شوند، اما در ادامه از تصمیمش صرف‌نظر کرد تا بازی ادامه پیدا کند.

این پنالتی توسط سعید صادقی در دقیقه 42 تبدیل به گل شد.

ترکیب شهر خودرو- ماشین‌سازی تبریز اعلام شد

 

انتهای پیام.

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ

رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های استان تهران تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران، از برگزاری یازده نشست با حضور مقامات ذیربط و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تعیین تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • لوازم یدکی رنو
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم