Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور درباره دستگیری امیرحسین مقصودلو (تتلو) توضیحاتی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در خصوص دستگیری خواننده ایرانی سبک رپ که در کشور ترکیه دستگیر شده، گفت: فعلاً منتظر باشید. مقدمات بازگشت این خواننده به زودی فراهم خواهد شد.

تتلو چگونه و به چه جرمی بازداشت شد؟

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو عصر چهارشنبه گذشته در کشور ترکیه توسط پلیس اینترپل بازداشت شده و به گفته مسئولین ناجا قرار است به زودی مقدمات تحول این مجرم به کشور ایران فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مصاحبه تتلو بعد از بازداشت، با یکی از شبکه های ماهواره ای کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روز چهار شنبه امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو) با انتشار تصویری در اکانت اینستاگرامش از بازداشت خود در ترکیه خبر داد.

به گزارش عصر ایران، تتلو مدعی شده که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به او اعلام کرده که به خواست دولت ایران او را دستگیر کرده است.

سردار نوریان سخنگوی نیروی انتظامی همان روز خبر بازداشت تتلو را تایید کرد و گفت: به درخواست پلیس ایران و همکاری پلیس ترکیه، تتلو بازداشت شد و هم‌اکنون کارهای اداری انتقال تتلو در دست انجام است.

امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد.

سابقه بازداشت امیر تتلو

تتلو یک بار هم در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شدکه پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد.

او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد.

امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در وین در ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ترانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشهٔ یک ناو نظامی ایرانی خواند که «خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست».

این ترانه که با کمک نیروهای مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبهٔ اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت.

انتشار این ترانه باعث بروز انتقاداتی از او شد تتلو در پاسخ با ارسال مطلبی در رسانه‌های مجازی از هوادارانش خواست «بغ بغو» کنند که با پاسخ آنان مواجه شد.

تتلو در انتخابات سال ۹۶ ابتدا از محمد باقر قالیباف و پس از انصراف او به نفع سید ابراهیم رئیسی، در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ از رئیسی حمایت کرد.

آذر ماه سال ۹۶ بود که این خواننده زیرزمینی که همواره حواشی زیادی داشته است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: "من عاشق این شهر بودم، اما خداحافظ تهران، خداحافظ ایران"

تتلو ساعاتی پس از این پست تصویر دیگری از خود در هواپیما را منتشر و خداحافظی کرد.

"تتلو" امیرمقصودلو بعد از مدتی زندگی در گرجستان به ترکیه سفر کرد و چند کنسرت نیز در آنجا به اجرا گذاشت تا اینکه صبح امروز در صفحه اینستاگرامی اش با انتشار متن و تصویری از دستگیری‌اش از سوی ماموران پلیس ترکیه خبر داد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین مقصودلو ملقب به امیرتتلو خواننده خبرسازی که این روزها در زندان به سر می‌برد و جلسات محاکمه‌اش در حال برگزاری است، ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ای جنجالی با خبرورزشی داشت که هنوز هم گاهی اوقات در فضای مجازی بازنشر می‌شود.

در گزارش خبرورزشی آمده است: تتلو که آن زمان با وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال تمرین می‌کرد و سودای حضور در جامعه ورزش را داشت، پیرامون شرایط خودش به خبرورزشی گفت: همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به همین خاطر از پیروزی این تیم در دربی مقابل استقلال خیلی خوشحال شدم. پرسپولیس توانایی قهرمانی در لیگ شانزدهم را دارد و امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد.

تتلو در ادامه با تاکید بر این‌که همراه با وحید شمسایی مشغول تمرین است، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و گفت: به نظرم انسان‌ها با تلاش و زحمت می‌توانند به اهداف خودشان برسند به همین خاطر من این روزها همراه با آقا وحید شمسایی به شدت مشغول تمرین هستم و دلم می‌خواهد پس از رسیدن به فرم مطلوب بدنی وارد فوتبال شوم. هدف من این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان بروم!

251 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899427

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو